» nu kan det bara bli bättre

Idag har jag haft den sämsta och jobbigaste dagen på väldigt, väldigt länge. Till att börja med startades dagen på värsta tänkbara sätt - med minusgrader och snö. Det toppades med ett tre timmar långt nationellt prov i svenska och eftermiddagen vill jag inte ens prata om. Massor av plugg och träningen, som skulle blivit dagens höjdpunkt, visade sig bli en smärre katastrof. Jag, Nora och Anna tog lift med Annas mamma till gymmet men vi missförstod varandra vilket resulterade i 20 minuters träning och en timmes väntan ute i kylan. Kul..
 
Just nu vill jag helst av allt bara krypa ner i min varma säng och kolla på en snyftare för att få ut all gråt, men såklart går inte det eftersom jag har en hög plugg som måste tas tag i. Vart är lovet när man behöver det?
 
Hittade den här på ica idag, visst är den söt? Det är ett litet hus med godis i och alltså jag smälter när jag kollar på det. Fick det för endast 10kr på ica och ångrar att jag inte köpte fler hehe..


Ebba
18 Mars, 2014 - 20:41

Finns den på ICA??

Anonym
18 Mars, 2014 - 20:41 / BLOGG: http://nattstad.se/lnww

Var med och tävla om en TO DIE FOR BIKINI!! Ha en fortsatt grym kväll, kram!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback