» Awesome day!

Har haft bästa dagen! Först åkte vi in till pappas universitet som var skitstort och coolt. Det var ju ett sånt där man bor i med sportlag osv. Jag blev fett taggad på att gå där men det kommer aldrig hända haha! Det kostar liksom 45000 dollar, vilket är ungefär 315000 i svenska kronor :O Dock hade min pappa ett stipendium så han behövde inte betala något. Han var faktiskt den bästa tennisspelaren på hela skolan och rank 308 i VÄRLDEN (man måste väl få skryta liiite..).
Jaja, efter det så åt vi lunch och sa hej då till Brian (en av pappas kompisar. Asrolig och snäll!). Saknar honom redan :(
Efter maten åkte vi in till ett stort köpcentrum och köpte halloween kläder. Alla i huset ska gå trick or treat, ska bli skitkul! Vi är liksom 10 pers (fyra vuxna, sex barn)!! Det här kommer bli den bästa halloween någonsin! Alla satsar stort på att göra sig och sitt hus till det läskigaste! :D

Bildbomb i nästa inlägg! Så länge får ni en bild på mig och min nya tröja (GO GAMECOCKS!!)

Ps. Känns jätteknäppt att skriva på svenska eftersom jag nästan bara pratar engelska med alla i huset (alla utom Ebba). Kommer vara bäst på att prata när jag kommer hem ;)


» Hola

Snart ska vi ta den miljövänliga dödsmaskinen in till columbia och kolla på pappas nya skola och kanske shoppa lite. Har spelat spel med Parker, Samantha, Daniel och Ebba. Det var kul fast jag förlorade. Stort. Ehehehe! Men måste dra nu, pussss!

Finaste gänget! Saknar mr Poo :(


» <3

Finns internet här! Yeeyyeeyyeey! Vi har i alla fall kommit hit till största huset :O Fan att vi bara ska sova här en natt haha! Men dom har tre stora våningar, en balkong INNOMHUS, pool, enorm trädgård och deras hus ligger i ett privat område där man måste ha speciellt tillstånd att få komma in. Dessutom finns det en stor golfbana, palmer och typ massor av sjöar/dammar inne på området. Och det står vakter runt! CRAZY!! :D
Det är btw supervarmt här :D


» Konsert

Hey! Jag ska försöka blogga minst en gång per dag nu när vi är här, för sedan i New York kommer jag antagligen inte ha tillgång till internet. Tänkte i alla fall berätta vilka awesome saker jag ska göra idag :) Jag ska åka till charleston och gå på konsert! Vi får komma in gratis för att dom känner dom som spelar, yeeyyeey!
Förresten så är jag jättejättecool..!! Vet ni var jag är? I producenten till jack ass hus!!!! Pappas kompis brorsa! Hur cooolt?? :D

INGEN BILD 

» UPDATE FRÅN AMERIKA DÅH

Hejhej!! Är i huset i Camden (south Carolina) nu! Gårdagens resa var hemsk! Vi var på vift i lite mer än 24 timmar!!! Först upp klockan fyra på morgonen, in till Arlanda, vänta på flyget, åka till Amsterdam (1h och 45 min), vänta på Amsterdams flygplats och stå i massor av köer och bli packade som sillar typ.... Sen fick vi gå igenom 526271718 spärrar och kontroller innan vi fick gå på flyget. Väl på flyget så satt jag bredvid en gubbe som inte åt eller drack NÅGONTING på alla dom 10 h som vi satt där! Crazy :O Själv åt jag så mycket onyttiga (och nyttiga) saker så att jag höll på att spy. Men det bästa med resan var att man kunde se massor av filmer!! Jag såg Brave, Glee, Simpson, family guy, part of me (katy Perry filmen) och nåt mer.
När vi äntligen kom fram så var det dags att hyra bil och åka i 4 h. Dock blev det 5 h för mina föräldrar suger på att hitta rätt. Så dåliga att dom behövde be en polis att åka framför dom så att dom kunde köra efter och hitta rätt.
När vi slutligen kom fram så välkomnade pappas tre kompisar oss och hjälpte oss att bära in väskorna till våra nybäddade sängar. Awesome! Alla är jättetrevliga men väldigt.. Amerikanska.. Äter massa bacon med händerna osv. Haha! Allt äger här förutom en sak! I Amerika så är det vanligt med kackerlackor :( Jg har hittat fyra döda och en som jag inte visste om den levde eller inte. Jag har tvingat pappa att gå och plocka upp alla som jag sett. Det är så galet äckligt!! Jag brukar inte vara så nojjig över så mycket, men när det gäller insekter och sånt inomhus, DÅ är jag nojjig och typ livrädd var jag än går..!
Berättar mer sen, puss!


» usa imorrn då..

OOOMMMGGG! Så taggad för imorrn! Upp fyra på morgonen, in till arlanda, på flyget, mellanlanda i amsterdam, döda två timmar på flygplatsen, in i flyget, fördriva 10 timmar, ta bilen till huset och sova. Mitt höstlov kommer äga! Tänk på mig när jag är i south carolina och chillar i sommarvärme! HAHA! <3

» Labben igår

Nu står jag och dricker juice i köket. Tänkte att ni ville veta.. Hahah! Nä.
Jag ville bara lägga upp en bild faktiskt. Anna är den underbara fotografen.


» Snö

Det snöar redan. Onödig information då alla som har Facebook eller ögon och fönster redan vet. Jag vågar inte gå in på Facebook för alla spamar där. Ha ha. Skojja ba
Nej men lite seriöst nu då! Imorgon åker jag till USA! Wooooop!! Så när ni vaknar har jag nog mellanlandat i Amsterdam. Tänk på mig då. :):)


» Uppsats nästa :S

Har precis haft labb och nu ska jag skriva engelska uppsatts.. Vet inte hur det kommer gå, är lite nervös :O Efter det har jag en halvtimmes mentorstid och sen franskaprov. Åh, kommer dö! Men sen är det bara so:n och hemkunskapsläxan kvar. Jag gillar inte läxor och prov -.-


» Pluggdag

Nu har jag bara tre av sex (stora) läxor/prov kvar! I måndags hade jag no-läxförhör, i tisdags idrottsprov och mattediagnos. I morgon ska jag skriva en engelska uppsatts och ett franska prov. Sen efter det är det bara so:n kvar! Och hemkunskapsläxan såklart.. Glömde den.. Jaja, har i alla fall pluggat som en galen jäkel ikväll! Så stolt!! Har fått supermycket gjort faktiskt :D och dessutom har jag hunnit gosa och leka med Zorro och Nora ;)
Vi får se om jag uppdaterar med idag, om inte så hörs vi imorgon! puss


» Två på laserdome

Jag kom tvåa! Woop woop /donkey

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2855846/images/2012/pic_5086e0789606ee357334a4e9.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2855846/images/2012/pic_5086e07fddf2b3546a000c14.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2855846/images/2012/pic_5086e080e087c3082feb3699.jpg" class="image">


» Min o Noras vackraste!

Zorro är världens sötaste hamster. Punkt.


» Tuben

Sitter på skummaste tuben!! Först satte vi oss bredvid en kille som pratade om att suga på tår... Sen satte vi oss bredvid två alkisar som stank öl, haha! Men du bytte vid igen där det satt tre söta små tanter som skrattade på sitt tantsätt och en vuxen kille som var helt beroende av subway surfer, haha!


» Dagens planer


» Bästa natten!

YO! Igår fick jag ett ryck och drog upp massa saker i vardagsrummet (typ madrasser och kuddar) och så sov jag där med syrran. Det var jättemysigt :D Dagens planer kommer i ett annat inlägg, pussipuss.


» Förlåååt!

Hej sorry! Jag har haft fullt upp hela dagen! Sålt uppe vid skolan (fick 120 kr!), träffat sysslingarna, träffat Nora, sprungit omkring i ÖSREGN och nu är är jag hos Nora med min familj. Vi har spelat Jack Black och satsar godis :D


» Ett awesome inlägg där jag berättar fem saker som ni inte visste!

NI VISSTE INTE...
...att jag har 500 kr i handen
...att jag var dum idag
...att är väldigt fuktig i håret
...att jag har kanel i min varma choklad
...att jag inte glömde gympakläder en enda gång i sjuan


» Varm choklad

Sitter och kollar på one tree hill och dricker varm choklad! Slänger in en outfit bild också! Brallorna är från new yorker, tjocktröjan är en "skoltröja", västen är ett vindfynd och halsbandet här jag fått av farmor.


» Turmoil...

Hej, vaknade typ halv sju idag för att jag inte kunde sova. Gick upp tio i. Inteee såå passande för jag har sovmorgon idag. Till typ halv tio... Jaja, nu hinner jag ju i alla fall extra plugga till provet som är idag. pusssss


» Kunde inte motstå

"Råkade" klicka hem en grej nyss! Jag fick rabatt på det plus att det var världens mysigaste plagg som kommer vara perfekt på planet till usa.. Värt pengarna ändå!!


» Outfit

Jeans från Gina Tricot, tröja från pappa, halsband från stil epok och skal från media markt. pussss


» pluggtips

1# Ha ett mål! Till exempel att du har en muffins och så tvingar du dig att göra typ 7 uppgifter innan du får ta en tugga osv. Funkar!
2# Lyssna på bra musik! Mina tips är musik där som inte sjunger eller där man inte förstår texten. Då koncentrar man sig bättre på plugget! Två tips är japansk/koreansk musik och skrillex! Avicii är najs också!!
3# Ha ditt egna pluggställe! Vissa kanske gillar att plugga i köket, andra i vardagsrummet osv. Själv föredrar jag sängen faktiskt!
4# Planera innan! Bestäm att du till exempel ska plugga två timmar varje måndag, inget på tisdagen, 1 timme på onsdagen osv.
5# Plugga med kompisar! Jag gillar att plugga med kompisar, dock så går det inte med alla. Den enda jag alltid kan plugga med är Anna. Plugget blir roligare om man gör det med någon!

» Yeey

Beställde och framkallade några bilder för ett tag sedan, ock nu har dom kommit!! Jag ska sätta upp alla i mitt rum (nästan), kommer bli jättefint för det är liksom 50 stycken. Woop!!


» Badat

Gick och badade direkt efter skolan idag. Så skönt :D Anna och jag hade jätteroligt och typ flummade. Sen så skrev vi in våra namn på skåpen vi haft, hihi!! Busiga ;) Hoppas bara inte att dom tar bort det sen!!


» Idag har jag...

...pluggat, sett på bio, gjort pärlplattor, duschat och flummat. Najs :) pussssss


» Vit outfit

Idag är jag klädd i en mysig tröja från ett torg nere på Österlen, ett par jeans från New Yorker (som för övrigt är världens bästa affär!), en mobilmojs runt halsen och så har jag dessutom världens snyggaste linne på mig som inte syns. Det ett står hål i ryggen och är liksom "nät" där bak. Hoppas ni fattar ;) PUSSS


» Flum


» Hoppsan

Förlåååt för att jag bloggar så dåligt! Ska bättre mig, lovar! Men har ingen inspiration och det är liiite tråkigt när man bara har ca 15 per dag... Men whatever! Idag har jag i alla fall studiedag, vilket är awesome! Dock måste jag plugga ganska mycket men bättre än att vara i skolan i alla fall. Ska nog göra lite fler smycken också, ska ju sälja uppe vid skolan på lördag (det är nån loppis typ). Vore förresten jättekul om nån kom och köpte. Kan ju fota lite grejer och se om ni gillar något.
XOXO


» To do och outfit

Tröja - carlings, brallor - vet inte, tofflor - fröken P, halsband - julklapp


» Naglar



» Ute

Hey! Är snart hemma efter att ha varit i Globen i någon timme. Köpte med mig en aloe vera till min sjuka bebis också! Every thing for you baby :*
Ska i alla fall plugga lite matte, är otroligt nog lite sugen på det! :O Ska fixa med min nya design lite och så får vi se om jag går någonstans ikväll :) PUSS


» Globen

Ska snart dra till Globen och köpa glass för mitt special-erbjudande. He he! Fast innan vi sticker så ska jag och Nora bara äta lite överbliven glass, BEROENDE! puss..


» Kyla

Det är två grader och dimma här...! Liiite för tidigt?? Men dit jg ska åka USA är det iaf 20+ hihi ;)


» Fredag!

Nu är den äntligen fredag! Veckorna går jättefort och snart är det USA som gäller..! ;) Bara femton dagar kvar, AWESOME!! Ska shoppa så jädra mycket asså!
Nu sitter jag i alla fall i sängen och ska snart tänka ut en outfit, äta frukost och dra till skolan. Har hemkunskap idag :D Och juste, idag är sista dagen med vår svenska lärare. Vi ska få en ny lärare och det suger..! Vår "förra" är ju skitbra, hon har humor, gör roliga lektioner och är lagom sträng. Bajsa på som som gjorde så att vi fick byta :( :( :(


» Dålig bloggare

Jag vet, min uppdate är sämst! Men det är lite halvkul nät man har sämst statistik dårå...


» Mysig outfit

Myser i min stora tjocktröja från hollister, mina lila mjukisar från hm, stora tofflor från Fröken P och en stor tröja som jag hittade på vinden :) Awesome!


» Outfit

Tröjan är från carlings, linnet från ellos, mobilväskan från JC och dom numera smutsiga jeansen efter en grym tacokväll är från Gina Tricot.


» Kvällis

Hej bajsisar! Nu är jag på tjejkvällen med massor av finisar! Typ Alma, Nora, Sharon och Vega :D Mina sötisar! Vi ska äta tacos och ha massa kul! PUSS


» Har haft galnaste lektionen...

Åh orkar inte ens berätta hahahahahhah


» braaaa

Grym låt ju! :D
 
 
ÄLSKARÄLSKAR DEN LÅTEN! 

» 2. Min(a) bästis(ar)

Mina tre allra närmsta vänner är Alma, Anna och Nora! Världens finaste och sötaste alla tre :) Älskar er tjejer<3


» Mitt smink


» Outfit

Körde på en enkel outfit idag! :) Skönt att få klä sig lite svalt när man bra är hemma och sådär! Shortsen är från h&m, tröjan från bikbok, skärpet kommer också från h&m och armbandet från Afrika någonstans (fick det av mormor och Lennart). PUSS


» Have to do

Här har ni typ dagens planer! :)


» Mot stan nu!


» 1. Något som beskriver min personlighet

Det ord som står på bilden tycker jag beskriver min personlighet. Man skulle också kunna säga knasig :D hahah


» Min garderob


» Mini-shopping

Tog en snabbis till Globen men min bästisfestis. Köpte lite nödvändigheter som örhängen, godis och en neonrosa bh, haha! Alltid bra och ha, dessutom var både örhängena och bh:n på rea :) Anna köpte en "percing" till hennes iphone också! Dock gick den sönder så fort vi kom ut ur affären så vi fick springa tillbaka och byta.
Dagens planer är iaf att dra till söder eller nåt med familjen. Vi tänkte äta ute så det blir väl mysigt! Lovar att fota, PUSS

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2855846/images/2012/pic_50701d6a9606ee0197a7d305.jpg" class="image">


» Don't you worry child

Nu ska jag börja med en sån där 15 dagar blablabla. Åkäj, dåm här sakärna ska jag skriva åm:
1. Nåt som beskriver min personlighet.
2. Min(a) bästis(ar)
3. Min familj
4. Mitt hem
5. Vad jag hatar
6. Vad jag älskar
7. Min spellista på spotify
8. Mitt rum
9. En hemlis
10. Något otroligt tråkigt
11. Något otroligt roligt
12. En låt som du är riktigt jäkla trött på
13. En låt som du typ är galen i
14. Din garderob
15. Ett galet bra minne

Och en random bild på min syrras dockskåp...


» ANONYMOUS

Så grymma! Sverige har ju gjort massor av saker som dom inte gillar som dom börjar fucka upp sverige. Dom hackade banker och stängde igen dom osvosv. Dom lär väl fortsätta tills allt blir som vanligt. Haha :)

» Chill svenska

Anna bebis och jag är klara med allt i svenskan så vi fick gå ut i korridoren och plugga på annat istället. SÅ NAJS! Haha och så klart åker mobilerna gram direkt men jag ska försöka plugga lite ;) PUSS


» Hur jg sminkar mig weey weey


» Outfiteeeeeeen


» Planer

Fredag: Hem till mormor efter skolan. Kanske träffar någon störd och rolig person på kvällen också!

Lördag: mini-shopping för nödvändigheter och diverse annat. Kanske drar ut o träffar någon!

Söndag: Pluggplugg! Kanske träna lite eller bakar. Vi får se ;)


» Plugg

Har pluggat massor och har äntligen lagt mig till rätta i sängen för att sova. Så skönt att få slappna av! Kanske kommer upp en inlägg med mina planer för helgen innan jag sover, annars god natt!


» Matte"mys"

Tar tag i matten nu! Med lite nybakade muffins och chailatte såklart! ;) Lyssnar på musik också! (just nu spelas "princess of china" av coldplay!) PUSS

(Muffinsarna ser brända ut, men det är dom inte! Vet inte varför det blev så)


» Lycklig.

Nu kommer jg börja uppdatera igen! Men finaste mobil vr lite sur på mig och på livet i tisdags och försökte dränka sig själv i toan. Först verkade allt hopplöst men efter mycket fix och trix lyckades jag ändå rädda min kära iPhone!


» skit

jag hatar mitt liv och jag vill inte blogga. Bajs på alla och sms/kik/telefon kommer jag inte svara på. HEJ DÅ

» Galet.

Imorgon slutar jag halv sex. HALV SEX?! Jag har elevensval och börjar klockan nio. Vi ska fiska och det ska bli jättemysigt. Men seriöst, halv sex? Är det ens lagligt att hålla kvar oss så länge? :( En liten tröst är att det i alla fall ska bli kul men vi kommer ju bra skittrötta bär vi kommer tillbaka, haha!

Lila tjocktröja - carlings | t-shirt - Gina tricot | grå ärmlös tröja - vindfynd | jeans - Gina tricot | mobilfodral - JC


» Turksvenska

Taggar till Farsta nu len. Ska plugga på nåt café med Anna bre o kanske köpa lite prylar bre. Aja vi ses jao


» KLS

 

» Jag har humor

Det har inte du