» Todayyy

Hejhej! Det har varit en rolig dag idag! Jag, Mathilda, Smilla, Alice, Nora, Linn och Daniel började med att åka mot Duvedför att köpa godis och sedan chillade i funparken och äta. Fast liften var stängd så vi fick ta en annan och klättra resten. Men det var mys. Efter lunch så åkte vi mycke skog och plockade många liftar, haha.
Men nu ska jag se film, ses!


» Dag 14: En bild som får dig att le.

HAHAHAHAH, jag, pappa och Daniel har så många liknande bilder och pappa här är ju bara för kul xD


» Åre

Hej! Jag har inte haft tillgång till nät för än nu.
Det är asmysigt här och backarna är jättebra! Igår så kom vi ju hit på morgonen och startade med att äta frukost på Åre bageri. Världens mysigaste och bästa bageri ned en underbar buffé ^_^ När vi var klara tog vi en taxi till Tege och hyrde skidor direkt. Efter det så tog jag och mamma några åk ihop innan vi åt lunch. Jag åt en stor och god hamburgstallrik, hihi. Vid lunchen ringde dom och sa att vi kunde komma till vår stuga så jag stack dit och chillade med en film innan jag gick ut i backen och åkte några sista åk.

Idag har jag också haft en mysig dag. Jag var ute i backen vi ungefär halv tio och startade med lite off pist med pappa. Sen tog vi oss till Duved och åkte en ravin som ligger bredvid backen. Fast på mitten såg vi ett stort snötäcke hänga över oss så vi drog där ifrån snabbt som f*n. Det kunde nämligen blivit en stor lavin av det.
Efter det tog vi oss hemåt och nu chillade jag och pappa här i soffan efter att ha fixat lite internet.

Puss!


» Jag vill till Åre!

Hej! Ebba är frisk nu :D Men pappa och Daniel ligger magsjuka... Åh! Vilken jäkla start på sportlovet >:( Men till Åre ska jag!! Fast det kanske inte blir idag, snyft. Pappa och Daniel ska bara klara av att åka nattåget upp, ehe. flummigt inlägg..

MEN NU SKA VI PRATA OM ROLIGA SAKER. Min design och typ helt klar så det kommer antagligen upp idag eller imorgon :) Jag har fått tjuvkika lite och den är jättefin! Så om du funderar på att beställa en design så rekommenderar jag www.geniet.blogg.se starkt:D pussohej


» TRALALALAL

Just nu i mina högtalare... xD

Hey hörni! Mår så mycket bättre, nästan normalt! Det är bara den magen som gör ont :'( Fast det är mer synd om systern som har fått min sjuka och ligger i soffan och... ja, ni vet det där man brukar göra när man är magsjuk. Bara hon mår bra imorrn när vi drar iväg norrut till Åre! (det har jag väl berättat..?)
CIAO! ♥


» Dag 13: En bild på dig och någon i din familj

Ja, vi har nog en hel del sådana här bilder hemma, hahahah!


» Dag 12: Ditt favorit citat. (försenad)

Asså jag vet inte men jag sökte lite på Google efter roliga citat och fick fram ett rätt kul av Bert Karlsson.
"Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker."


» Mår bättre!

HEY ! Mår mycket bättre idag. Sov sjukt länge inatt och idag lyckades jag till och med äta frukost. Nu är det bara magen kvar som gör ont... Fast hellre magont än må illa.
Och idag får vi lov!! Wiiiee :D


» Skyndar

Har precis sovit ett tag så för tillfället mår jag mycket bättre. Jag måste dock äta någon för allt som finns i min mage just nu är druvsocker och vatten. Kanske skär upp lite melon eller tar en drickyougurt.
.
Jag fick ett efterlängtat paket från Frida också!! Jättemycket fint fick jag :D

http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se
i paketet fanns: en volym mascara, en guldig och en silvrig eye liner, ett rosa nagellack och ett rosa läppglans!! YEEY :D


» ...

Jag är magsjuk . Uppdaterar när jag mår bättre .


» snabba läsare ;)

HEJ HOPP I LINGON SKOGEN! Har sysselsatt mig de senaste tio minuterna med att kolla bloggar via bloggtrafik.nu och målat naglarna svartglittriga. Trevligt :) Snart ska jag träna oc plugga NO och Idrott.
Om du oxå vill samla läsare snabbt så följ instruktionerna på bilden! :D

» A W E S O M E

Anna har gått nu och jag har precis ätit middag. Jag kollar mejlen stup i kvarten för att se om jag har fått svar, eller om hon är klar. Hehe. Men det kommer att bli så A W E S O M E. Om det blir som jag tänkt, vill säga. Måste lära mig att göra designer, kanske kan börja sälja en vacker dag! ;)
PUSS.

» Dag 11: En puss- eller krambild på dig med nån annan.

Nuttegulliga vi är när vi håller om varann!!

» Dag 10: Bakgrund på mobilen. (försenad)

image description
Den här!!

» Cupcakes

Halloj ! Nu är jag hemma med Anna och vi är i full fart med att baka cupcakes. Vi gick direkt till ICA Dalen och köpte ett cupcake paket. Ni vet ett sånt paket där allt typ redan är färdigt, hehe ;) men vi är så lata så det får duga!

Mer bilder kommer sen när jag bloggar från en dator.


» semlor och designer


Min semla var jättegod!

TJAA! Det blev inte som jag och pappa tänkt oss. När allt kom omkrinng är nog hon lite duktigare på honom när det gäller just bloggar så jag valde att köpa en design istället. Jag beskrev allt jättedetaljerat i mejlet så jag hoppas att hon fattar allt! Om det blir som jag tänkt mig kommer min blogg vara så sjukt snygg snart ;) Hheh.
Juste, hon jag beställt designen av bloggar på www.geniet.blogg.se

» Design på G

HAY!♥ Nu är tjejorna gått och jag ska bara snabbt berätta lite om dagen innan jag berättar vad vi gjorde. Första lektionen var franska, vi hade förhör och gick igenom lite gramatik. Sen idrott där vi körde stafett och svarde på frågor på ett hälsopapper typ. Efter det två svenska lektioner och jag fick tillbaka provet, gick asbra! :D På mentorstiden så fyllde vi ett läxpapper och pluggade lite bara.
Efter skolan så följde ju Anna och Felicia med hem och efter det förra inlägget så körde vi kurragömma med Ebba i källaren. Hihi♥

Men nu   till roliga nyheter! :D Jag tänkte ju beställa en design men jag snackade lite med pappa idag och han berättade att han kan göra typ det jag vill eftersom han håller på med sånt jättemycket på sitt jobb! Han ska alltså hjälpa mig och lära mig så jag vet till en annan gång. Men det finns två nackdelar med det här. 1. Vi har ju inte photoshop så vi kanske inte kan fixa bilderna lika bra som hon. 2. Det går antagligen mycket snabbare för henne att göra det än för oss. Pappa ska hjälpa mig lite idag så jag kan se hur mycket han kan. Om han inte vet ngt så beställer jag iaf! Haha xD
//Tjocktröja - Brorsans //Tröja - Carlings //Leggings - H&M //kjol - H&M //Örhngen - julklapp

» snuskfisar

Yoo! Är hemma med Felicia och Anna nu. Vi flamsar och Felicia går typ igenom hela mitt hus... Hehe. Hon försökte kolla min kameras bilder också men där går gränsen. heheh. Nu ska vi ha roligt. Om det går när allt Felicia gör är att dra snuskskämt. Heheh.





» 1D

God morgon! Idag har jag inga planer förutom skola. Kanske bakar cupcakes i eftermiddag, om jag har lust. Det får vi se. Jag funderar på att beställa en design från den här sidan. Mejlade lite igår, ska kolla efter svar sen. Puss♥

» Hihih

Kryper ner i sängen med mina vänner One Piece, läxhäfte och iPad. Vet inte riktigt hur dom där två sista ska gå ihop, men men ;) sov sött<3


» BEFOREIDIE

(i wish) ↑

» Dag 9: En bild från din förra sommar.

Det var svårt att hitta någon sådan bild på den här datorn som jag fick i julas men jag hittade ett par i bloggarkivet.


» romme - bildbomb

Nu har Nora gått och jag har precis ätit. Nora råkade ju spärra min mobil så vi behövde göra en återställningsgrej, vilket innebar att allt som var sparat på mobilen försvann. Typ appar, sms osv. Men en grym sak med det är att min "framåt kamera" funkar! det gjorde den inte förut. Wiho!  Men bilderna i min mobil är inyte borta så här får ni Romme-bilderna!




(OMG VA KUL DET VAR!! NI SKULLE BARA VETA HUR MYCKET JAG LÄÄÄNGTAR TILL ÅRE NÄR JAG SER BILDEN)
(undra hur många bilder jag har på henne i den posen... många, antagligen)
(det är bara till att älska rommes toppstuge-varmchoklad!)
(skitsuddig bild på dalahästen frå bussen)
(ännu en buss-dalahäst-bild)
Det var alla som ni får se, resten vvill jag behålla själv, mohahh.

» nora är här

HEY! Skolan var som vanligt, inget mer med det. Nora hängde med mig hem efter skolan. Vi har bombat min webcam med pervobilder, hehehehe  Och sedan råkade Nora spärra min mobil, haha xD Så vi har suttit i lite telefon kö men nu är den återställd och på.
Ikväll ska jag plugga en massa... Inte något man ser fram i mot direkt.
Finig

» Innan jag går och lägger mig...

... så måste jag bara lägga ut detta klippet! Så galet gulligt <3

» Dag 8: Gammal och ny bild på dig.


» knivlisa

Ni måste kolla in den HÄR bloggen. Hon skriver sjukt roliga saker!! Sitter och asgarvar lite för mig själv här xD Hihi. Hon jobbar på Frida så det är ju lite roligt när man vet vem det är som sitter bakom datorn och skriver.
Puss♥

» Har börjat lyssna på Katy Perry helt random..?


» Almuuuu

Heej! Teatern var kul, vi fick öva på rollerna typ. När jag slutade ringde Alma och fråga om vi kunde göra något. Och nu är hon här. Kuligt ;) vi har bara lekt med datorn och iPaden, och kollat på folk som tar självmord (Almas ide).


» Hey du

Hey dudes !
Har städat mitt rum och rensat garderoben nu. Har tänkt göra det länge men det har aldrig blivit av, så skönt att ha det gjort nu. Och snart är det teater, ska bli ruuuligt. Kommer ju inte bli något dom två närmsta söndagarna för att alla typ är bortresta på sportlovet. Typ jag ;)
Puss o hej !!


» OutfitBILDER


//Tights - H&M (??) //Linne (andvänds som kjol) - Bik Bok //Tröja - Daniels från H&M //Tjocktröja - Stadium //Halsband - Julklapp
Har dock släppt ut flätorna.

» Morgonblogg

Morrn!
Vaknade vid tio över åtta idag. Kunde inte somna om så jag gick upp ganska snabbt. Tog frukost och så läste jag tidningen (OMG) innan jag snodde åt mig iPaden som jag nu bloggar ifrån. Men jag måste ge den till Ebba nu, suck -.- jaha, puss o hej.


» Mello

Melodifestivalen var ganska bra men hur fasiken kunde Björn Ranelid gå vidare? Han pratade, inte sjöng och hon Sara eller va hon nu hette var ju jättebra medan han förstörde låten. Love generation borde gått vidare, dom var ju asbra!!


» Trååk

Idag har jag gjort inget. Typ duschat och ätit mat, inget godis eller skridskor. Jag har varit ute och frusit men det gills inte som att göra något. Det är så tråkigt att veta att man har slöat bort sin dag på inget, speciellt när det är helg. :( men snart ska jag och pappa handla och efter det ska jag försöka rädda lördagen. På något sätt som jag inte riktigt har kommit på än... Några tips??


» iPad

Pappa har köpt en iPad 2 helt random så nu bloggar jag från den. Asnice och den är fett cool! Hihi, synd att den inte är bara min ;) puss!


» Dag 7: Bild på en tid du saknar.

Barcelona... ♥

» Dag 6: Vad du blir über glad av. (försenad)

Mina vänner och när jag blir riktigt nöjd med en bild. Fast den nedersta bilden kanske är ett dåligt exempel på vänner eftersom jag har många finisar som inte är med på bilden.
(HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAHHAHHAHAAHHAAH)

» Dag 5: En låt som du tycker är bra. (försenad)

THIS ONE. Fast den har blivit lite uttjatad nu...

» mycket sömn

HALLO !!
Vet ni va? Jag sov snudd på 13 timmar inatt!! Super skönt, men jag hade en andledning. Jag sov typ tre timmar natten innan romme så jag var super trött när jag kom hem. Och tre timmar är väldigt lite när man har en hel dags skidåkning framför sig. Så denna natt tog jag alltså igen lite sömn. Sköntskönt!
Dagens planer är att äta godis (hehe, SÅKLART!!) och möjligen åka skridskor. Det var jättelänge sedan jag gjorde det så jag vet inte om jag kan längre... BUT I WILL GIVE IT A TRY.
Det går inte att ladda upp bilderna från mobilen!  Så länge får ni en annan bilder som jag tog kvällen innan Romme men kameran.

» Romme

Heej !
Förlåt för sämst uppdate men jag har ju somsagt varit i Romme över dagen. Det var jäkligt roligt och jag längtar asmycke till Åre nästa vecka.
Men nu till bussen. Det tog ca 3 timmar att komma dit med buss. Under dom timmarna så såg vi på en film och snackade. När klockan var drygt nio så kom vi fram och åkte ända till 4. Bussresan hem var också rolig, vi sjöng och såg på film.
Berättar mer i morgon när jag är lite piggare.


» Just nu tänker jag jag nog "Åh, va fint stockholm är på morgonen!"

Eller så gör jag inte det. Sånt kan man aldrig veta när man gör ett tidsinställ inlägg som jag just nu. Men förra året när skolan drog till romme sex på morgonen så var det fint. Fast stackars oss som ska dit, vi måste gå upp typ bajs tidigt eftersom vi ska vara där sex på morgonen! Och sedan ska man sitta på bussen i drygt två timmar. Fast det är det värt. Vet ni varför? För att man får tid att prata med fina människor OCH en härlig dag med massor av skidåkning! AWESOME.
ONE PIECE. ALLA BORDE HA EN SÅDAN. DET BORDE VARA LAG PÅ DET!!!

» romme

Kreaktiv jag är..
Hej alla mina läsare som inte finns♥ Har gjort massor idag faktiskt! Först var jag ju såklart i skolan och hade lektioner. Idrott, vi hade beeptest och jag är supernöjd! Fast blev apayr efter så att jag fick ligga med benen uppe på en bänk xD Matte, prov och jag tror det gick bra faktiskt! No, tråktråktråk. So, vi ritade serier så chill lektion och sist musik där jag sjöng som fanken tillsammans med fina tjejer! Vid tre när jag slutade så hämtade mamma upp mig med bil och så körde vi direkt till lännasport där vi hyrde skidor till imorgon. Efter det skulle jag gå och hansla med Nora men hon orkade inte vänta på mig och stack med sin mamma istället (). Och sedan blev allt kaos när jag handlade fast nu är jag hemma och har allt jag behöver. Åhh, det ska bli så kul imorgon!! IHHHIIP!!! 



» brownies






Halloo!♥
Jag valde att inte baka radiokaka utan bestämde mig för Amerikanska chokladrutor (brownies) istället. Dom blev faktiskt supergoda, kansak smugglar med någon till skolan imorgon! ;)
Jag har tränat idag också! Mamma körde stenhårt pass med mig i källaren, dog typ xD Men efteråt så fick jag ju belöna mig med någon kaka så det gick bra iaf, haha.
Fast nu ska jag lägga mig och läsa fina Frida som har kommit!! Prenumerar ni på den?♥

» videoblogg - för slappa människor

Orkar inte skriva så om ni är intresserade av vad jag har gjort för kul idag, kolla på videon :)

» Dag 4: En av dina outfits som du blivit nöjd med.

This one!

» elevensval

HEY! Idag hade vi elevensval så det var ganska chill. Jag och Nora hade valt att bygga elbilar så det var det vi gjorde idag. Vi har kommit ganska långt på vår :D Men vi har inte riktigt bestämmt hur designen ska vara. Men whatever. Nu är hon iaf här och vi har precisi pluggat massor på svenskaprovet som är imorgon. Och på torsdag är det matteprov men det tar jag ikväll. På fredag åker vi till romme med skolan och vi kommer vara där över dagen så uppdaten då kommer vara bajs. Men det tar vi också senare ;) Puss!
//Jeans - New Yorker //Linne - H&M //Tjocktröja - ingen aning

» Mår illa

Jag mår illa ikväll igen. Jag och mamma försökte komma på varför jag så ofta mår illa och vi kom fram till att jag är gravid. HAHAHAHAH skämtade;D nejmen det är antagligen för att jag har gått från att träna mycket till att knappt träna alls! Så nu är det dags att börja ta tag i träningen.

 


» Dag 3: En bild som visar vad du gör på din fritid.


Bakar


Pluggar


är med kompisar


fotar

» Det är något med mig och kvällar :(

SHO! Jag hade värsta pissnatten. Mådde illa, satt uppe och tillslut lyckads jag somna nerbäddad i soffan. Ganska mysigt om det inte hade varit för att jag mått illa. Stackars Nora låg kvar nere i kälaren utan att vata att jag gått upp. Men vid sju i morse kom mamma ner till vardagsrummet och väckte mig. Då sprang jag ner till Nora så hon kanske inte ens märkt at jag försvunnit..? ;)

Sedan vi vaknade har vi slösat bort timmar på att spela, haha :(  Men  nu ska vi äta och sedan plugga. Eller jag måste plugga så jag får tvinga Nora att också göra det annars sparkar jag ut henne ;) Skoja!




» bajsbajsbajs

Halloj! Teatern var bajstråkig. Varför? Jo, min teaterlärare hade liksom glömt bort mig lite och virrat ihop allt så det är inte ens säkert att jag får den rollen jag skulle fått! Jag satt bara och kollade på sista timmen. Skitkul! Men nu är jag hemma och Nora kommer strax hit. Hon ska sova här och vi ska ha supermysigt och vara apglada över att vi är lediga imorrn. GO STUDIEDAG!!!


Från någon håltimme tror jag :)

» Dag 2: En Bild på personen/personerna som vet mest om dig.

+ mamma!

» biiiilder

Godmorgon. Tror jag vaknade lite över nio idag, låg och mornade mig till halv tio då jag började fota. Kvart i tio kom Ebba upp med någon chokladbakelse och sa "Idag ska vi lådsas att det är din fördelsedag!!". Hon bakar till och med tårta just nu!? Hahah, fast en extra födelsedag säger man ju knappast nej till ;) Men nu ska jag gå ner och dricka smothie och firas, haha :D Puss!

» MELODIFESTIVALEN - BETYG


JÄKLIGT SNYGGA KLÄDER HADE HON PÅ SIG!!♥



» Siri gästbloggar :)

hejsansvejsan!
är hos fina sandburgaren nu och kollar på massa bloggar KUL! Vi har just ätit god mat och sedan ska spela kort, äta efterrätt och se på melodifestivalen. sorry! Har glömt att presentera mig, heter siri och är cool och najsig granne 11 sommrar och går i femman.

» KLOCKREN


» SCARY

Såg nyss en bild på facebook. Sjukt läskigt! Men det gäller att se det. Gör du?



» OUTFITBILDER

Hej hopp i lingonskogen.
Jag har bombat mig själv, Ebba och saker i min närhet med foton så jag tänkte att ni kanske ville ta del av dom. Fast ni får bara se 4 bilder, på mig. HAHHA. Trololol:

» Dag 1: Din profilbild på facebook

Den här finurliga bilden har jag som profilbild!

» Morsningkorsning!

Somnade väldigt tidigt igår och vaknade mellan åtta och nio. Det är ju kul att jag lägger mig tidigare på en fredag än tex en torsdag :P Jag vet inte riktigt vax jag ska göra idag förutom att vi får grannarna över på middag ikväll. Det ska bli kul :) Fast jag tycker att dom borde komma över imorgon istället så att jag kan vara med Alma så hon slipper vara ensam :(


» På spåret

Sitter med mamma och pappa i soffan och kollar på "på spåret". Dom sitter och skriker och hurrar när dom har rätt och man ba "tur att ingen ser!". xD haha, skoja!

Puss, uppdaterar nog inge mer<3


» BARA FÖR ATT DET ÄR KUL



MAN KAN KRYSSA DOM!


» BÄSTA REMIXEN!!


ÄGER.

» KÖR PÅ JAG MED


Dag 1: Din profilbild på facebook.
Dag 2: En bild på personen/personerna som vet mest om dig.
Dag 3: En bild som visar vad du gör på din fritid.
Dag 4: En av dina outfits som du blivit nöjd med.
Dag 5: En låt som du tycker är bra.
Dag 6: Vad du blir über glad av
Dag 7: Bild på en tid du saknar.
Dag 8: Gammal och ny bild på dig.
Dag 9: En bild från din förra sommar.
Dag 10: Bakgrund på mobilen.
Dag 11: En puss- eller krambild på dig med nån annan.
Dag 12: Ditt favorit citat.
Dag 13: En bild på dig och någon i din familj.
Dag 14: En bild som får dig att le.

Jag kör på jag med. Alla gör ju sådana här listor så jag vill också!! HIHII♥ Och jag lägger upp det här i kategorin 10 bilder även fast det inte är samma sak riktigt. Det får ni stå ut med.

» Super erbjudande

YeHaHoO!
Blogg.se teamet har fixat så det går att kommentera som vanligt igen :D YESYESYES!! Så nu är det bara att skriva på ;)
Alla som skriver någon snäll kommentar får en länkning, eller om ni inte har en blogg får ni en fin hälsning istället!!♥♥

» birdy

Sedan jag kom hem till mormor och Lennart så har jag lyssnat på en artist hela tiden. Nämligen underbara Birdy. Så begåvad och bara 15/16 år! Hennes röst är grym plus att hon kan spela sjukt bra piano! Hennes röst är ju att dö för♥






» INTERVJU MED MOA SOM BLOGGAR PÅ EPICFAIIL.SE







TACK MOA FÖR ATT DU SVARADE PÅ MINA FRÅGOR :D www.epicfaiil.se

» överraskning :3

HEYYY! Nu är jag hos mormor och myser. Dricker lite flädersaft och äter ägg :3 Dagen var bra, matte, so och franska som vanligt. Pannkakor och ärtsoppa till lunch. Och ikväll blir det kanske ut med vänner eller stanna hem och kolla På spåret. Bloggar mer snart, har en liten överraskning till er :D En intervju med en stor bloggare...

Min glass


Min Bieber



» kaos blogg D:

Hihi, hann blogga! ♥ Har upptäckt en sak, det går ju inte att kommentera! Min brors skulle skriva en kommentar men det gick inte!!:'( Får be något proffs att hjälpa mig, eller mejla blogg.se.

Som tur är, är det väldigt chill dag som vanligt! Tre lektioner + lunch och sedan kommer mormor förbi. Det ska bli trevligt som vanligt ;) Men att gå 20 min til henne i 15 minusgrader kommer nog inte bli lika trevligt, haha :(
Outfiten blev inte så speciell. En stor tjocktröja med vita jeans och sockor. Inget märkvärdigt ;) Men ni får en bild iaf.
hahhah!!

» GLASÖGON ORM

HEY! Kom på en sak nyss. Jag har aldrig lagt upp en bild på mig med läsglasögon. Jag tar ju av mig dom varje gång jag tar ett webbcam foto. Sanningen är alltså att jag sitter med glasögen framför datorn. Gillar inte det :'( Men varsågoda, en bild på mig med läsglas.
MOBBA INTE D:

» hallongrottor

Först och främst vill jag bara säga att ni suger på att kommentera!! Det är inget roligt med att blogga utan kommentarer! Det kan väl inte vara så ansträngande att slänga in ett litet "hej :)" åtminstonde :'(

Men nu tll min dag. Vi hade no-prov som gick rätt så bra ochannars var det bara tråkiga lektioner. Dagen var så tråkig att jag var helt sprallig och hyper när jag och Anna kom hem hit efter skolan. Jag hoppade runt och så har det varit sedan dess.
Men iaf så stannade vi inte länge hos mig utan hämtade Annas syrra och gick hem till dom där jag och Anna satte igån med att baka hallongrottor. Dom blev supergoda!
När vi var klara började vi med matten och hann sitta 20 min innan det var god middag. Mumsmums!! Efter maten så fortsatte vi med matten superlänge tills jag behövde gå hem.
Super trevlig dag! :D Fast nu väntar franskan ckså :'( Men Elsas värld har kommit så det går före franskan, haha ;)

» Nattinatti

Ska sova nu. Kanske hinner blogga imorgon om jag är duktig och lyckas komma ur sängen i rimlig tid. Ska försöka påminna mig själv om att jag måste gå med gympa kläder till skolan efter som idrott är första lektionen. Hum... Vi får se hur det går ;)


» instagram

Hemma från Nora sen ganska länge nu. Vi åt världens godaste pizza där. Noras pappa är grym på pizzor :D Det blev ingen pluggning utan jag tog det när jag kom hem. Pappa förhörde mig och det gick bra faktiskt! Det kommer nog gå ganska bra på provet, hoppas jag.
Nu ska ja se klart mammor och minimodeller som jag missade i måndags, puss♥

» bilder

YOO!! ♥
Hemma hos Nora med Anna. Planen var att plugga till prov imorrn men nä. Det orkade ju ingen av oss när vi väl skulle göra det. Hahah ;) Som vanligt alltså! Men vi bestämmde oss för att köra lite tetris och sedan efter det kanske plugga och dricka lite varm saft.




» Tokio hotel, igen ahahahahhahahha

Hemma från Nora nu. Jag gick hem ganska tidigt för att dels måste jag plugga och så dampade jag sönder på att jag aldrig vann tetris :( Haha... Stackars Nora efter som det gick ut över henne :P HEHEHE FÖRLÅT NOOORIII♥

har bildtorka så det får bli en braig låt istället! :)


» hemma hos nora, i vanlig ordning :3

Hemma från skolan. Inget kul, bara vanligt... Franska, idrott, sv, sv och mentorstid. Är hemma hos Nora nu, vi tänkte plugga men nä. Vi orkade inte, haha! ;) Det får bli ikväll, men måste göras idag. Har nämligen prov imorgon (kan hända att det är på torstag...).


Kram♥

» vad passar jag i?

Testade lite olika färger. Något som passade? ;)
(dåligt gjort, jag vet...)

» massor av Bilder, nihi

YO!
Hade chill dag idag. Vi hade först matte med en vikare som inte ens kunde hur många dl som rymdes i en l. Så hon kunde inte hjälpa oss med typ något. Sedan var det engelska. Vi fick välja någon elevensval grej annars hände inte mycket.
Vi hade håltimme på SO:n och då gick jag och Nora hem till mig och hade kul... Jag typ dog för att 30 min innan sista lektionen så kom vi på att vi inte ätit och någon propp hade gått å vi kune inte äta piroger utan tryckete i oss halvkalla potatisplättar. Slöjd var den sista lektioen. Jag började klippa ut mönster ur tyget jag ska andvända och Nora blev utskälld för att hon bara gick runt och lajade. HAHAH, det var apa roligt!!
Nu är iaf Nora här och vi har sett några avsnitt Simpsons och tokat runt. Vi försöker komma på vad vi ska göra, vilket går halvbra eftersom jag bara bloggar, haha :)
Vi hade lite kul med min mobil innan engelskan, heheheh xD








Och lite webcam....




» Mums.

Jag hade tråkigt och ville uppdatera, okej?


» Chill.

Min teater lärare var sjuk idag så hennes "högra hand" ställde upp, men bara i två timmar istället för 4. Elr jg skulle bra gått tre timmar men nu blev det en.
Efter teatern så var jag bara inne på datorn och har nu ätit middag. Jag har också försökt mig på Daniels photoshop elements, vilket gick dåligt. Fattade noll... Haha :( har även testat lite instagram. Gillar det ;)


» Lika dikter?

Jag har hittat två dikter som jag tycker är väldigt lika. Eller hur?! ♥

Jag skulle vilja vara en tår
Födas vid ditt öga
Färdas vid din kind
Dö vid din mun

_____________________________________________


Det var som att livet började när jag såg dig
Dina ögon, din blick höll mig fast
Att alltid känna trygghet och närhet
kan vara det bästa som hänt mig
Att se dina sorgsna ögon, dina tårar
när jag blev sjuk, dödssjuk
Att minnas den sista kyss
När livet samtidigt tog slut
Får mig att le, även där jag är nu

Vad säger ni, tycker ni att dom var lika? Vilken gillade ni mest?
P.S jag vet inte vem/vilka som har skrivit dikterna, jag har läst dom i olika böcker.


» spydde igår.

Sorrry för dålig uppdatering. Ska berätta om kvällen nu.
Först så var vi och handlade, sedan packade jag mina grejer och på vägen hem till Anna så mötte vi upp Richard. Vi kollade på Dear John och åt chips och läsk. Filmen var ganska bra. Richard gick vid åtta och då startade anna och jag filmen The Holiday. Vid nio åt vi middag och efter filmen så skypade vi och sms:ade lite med roligt folk. Klockan tre somnade jag, hemma. Jag började nämligen spy vid två så då var det bara att ringa mamma och ta sig hem. Men jag kan säga att jag är inte magsjuk utan hade bara ätit skitdålig.
Halv elva idag väckte mamma mig och så fick jag ägg och varm oboy. Efter frukosten kollade jag på melodifestivalen på webben och blev skitglad när dom två bästa gick direkt till finalen :D Fast däremot så kom Thorsten Flinck (?) vidare till andrachansen, fast han sög!! Jaja...
Idag så ska jag plugga och gå på teater. Det är rollutdelning :) Trevligt. Och så ska jag duscha och läga mig tidigt Blev ju inte så mycket sömn inatt. Jag ska också få ett minielement till mitt rum som pappa monterar ihop just nu.
HAHAH från någon håltimme för ett tag sedan.

» Mysig dag

Jag har hunnit med massor idag. Duschat, ätit lunch, slagit high score på tempel run, möta upp anna, åkt massor av tunnelbana, köpt en tröja, handlat chips och läsk, åkt mera tunnelbana och fixat hos Anna. Vi håller på att möblera om och sånt för i kväll, haha. Fast just nu så dammsuger Anna sin matta i tvång av hennes kära mor.

Tröjan jag köpte:


» trötter

Trött tjej in tha house jaoou.
Var på kvällis med Felicia e, Felicia w, Vega och Anna. trevligt. Berättar mer i videon...

» Bakgrunder

Jag har laddat ner en app till pappas mobil som heter "bling My screen". Den har massor av bakgrunder till iPhonen som man även kan ha som blogg bakgrunder! Så jag har valt ett par bakgrunder som ni kan få kopiera och använda om ni vill. Schysst va? ;) säg gärna till om du lånar någon!


» Hahahah

Jag visade pappa den här bilden och han började asgarva! Han tyckte att den var skitrolig. Den är ganska hum, hemsk? Men galet kul, haha. Älskar bilder i den stilen, typ den där dameautocorrect. Tror den hette så. Fast där så är det autocorrecten som failar lite ;)


» Egopics

Hemma nu. Ska hjälpa pappren med maten. Ses<33


» SÅ BRA LÅTAR!








(hahhah najs video oxå)

» så tycker jag att en bra blogg är :)


♥ Ha minst en bild i varje inlägg!

♥ Skriv inte om deppiga saker!

♥ Skriv inte massor av skit om andra peroner!

♥ Uppdatera minst en gång per dag!

♥ Ha en fin desgn!

♥ Lägg upp egna bilder, inte google bilder i varje inlägg!

♥ Om du börjat tröttna på din blogg eller på att blogga så märks det ofta i inläggen. Det är aldrig något krav att blogga!! Ta en paus och se om lusten kommer tillbaka.


» planer


» heeeeeemmma

YO!
Nu är jag hos mormor och chillar med lite varmchoklad och mackor. Blev upphämtad av både mormor och styvmorfar med bil så jag kom hem hit snabbare än vanligt idag.
Skolan var okej. Man ska ju inte klaga när man bara har tre lektioner och en fet sovmorgon ;) Startade med matte, sen so och sist franska. Tacos till lunch, fast dom har typ inget att lägga i och så är det minibröd.


i know... cp, men jag vill inte sitta och ta massor av egopics när mormor och lennart är här, haha.

» ny ikon!

Heyhey!
Har ni lagt märke till den nya bloglovin' knappen högst upp i menyn? Tryck där och följ mig så blir jag jätteglad! :D Vill ni ha hjälp att skaffa en sådan så är det bara att fråga!
Ikonen ser ut såhär:

bloglovin

» hemma <3

Vi hade sovmorgon idag till 9:30. Sköönt! Anna kom hit efter ett tag medan jag åt frukost och ackade. Första lektionen var matte, sen No, So, håltimme på musiken och istället för fympa på morgonen så hade vi simtest mellan 3-4. Det gick jättebra och vi prova på att rädda varann och så. Jättekul :D Och bra om nån druknar, haha ;)
Efter simmningen så bastade jag lite med Anna och stack hem där farmor väntade. Mys!
Nu har jag precis sett mammor och minimodeller och ska nog kolla lite bloggar, hörs!
//kofta - h&m //Klänning - secondhand //tights - h&m

» Hemma

Är hemma nu. Teatern var jättebra!! det jag köpte var en klänning som man även kan andvändas som linne. Fett värt, fick den för 70 kr.


» Fyndat

Har just slagit mig ner för att vänta på att teatern ska börja. Fikar lita samtidigt. Har oxå fyndat lite på second hand. Älskar affärerna! Vad jag köpte visar jag när jag kommer hem ;)


» utbukting

Ska på teater med familjen nu. Vi ska se någon shakespere-pjäs på reflexen. Skulle hellre vara hemma och blogga, plugga och se program men icke. Jaja, hoppas väl på att det blr kul iaf ;) pussi♥

» Bilderna

Är hemma med Anna och Nora. Vi har snackat massor av tjejsnack och juste, graaaaattis Anna för att du har fått en pojkvän som du älskar! Puss gmn<3


» Biiiild

Bild från igår ;)