» monday

Hej finaste ni! Hade en väldigt jobbig natt inatt - mådde illa och så vidare men som tur var mådde jag bättre när jag vaknade och bestämde mig för att gå till skolan i alla fall. Lyckligtvis var mina två sista lektioner inställda så jag slutade redan vid halv tolv och det firades med en god pastalunch tillsammans med tjejerna. Efter att vi ätit åkte jag och Norea in till stan för att träffa Madde och så tog vi en fika med henne, riktigt mysigt! Var hemma runt fem och sedan dess har jag i stort sett suttit parkerad framför datorn och kollat på serier. Jag är ledig imorgon vilket är riktigt skönt så jag planerar att fortsätta kvällen på samma sätt och kanske göra i ordning en kopp te. Puss ♥
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback