» tillbaka

Hej fina ni! Efter några månader av uppehåll så känner jag att det är dags att väcka liv i bloggen igen - dels för att jag fick ett intressant mejl och dels eftersom jag måste erkänna att jag saknar det lite. 
 
De senaste månaderna har bestått av två härliga lov, många roliga fester och väldigt mycket skola. Vi är mitt inne i en period med massor av nationella prov så tyvärr tar skolan för tillfället större delen av min tid. Dock vägs det upp ganska bra av att det äntligen börjar bli varmt och att det endast är 42 dagar kvar till sommarlovet! Har massor av roliga planer inför sommaren, kan berätta mer om det i ett annat inlägg!
 
Så, vad har hänt annars? I början av året så sökte jag massor av jobb och tro det eller ej så fick jag alla. Blev erbjuden jobb på McDonalds och Charlie's Änglar samt sommarjobb på ICA och av kommunen. Självklart kan jag inte ta alla jobb så för tillfället är jag anställd på McDonalds, vilket för övrigt är väldigt roligt, Ung Omsorg precis som förut, timanställning på Karolinska Institutet (genom mamma) och så ska jag sommarjobba tre veckor i juli genom kommunen.
 
Hoppas ni är lika glada som jag över att vara tillbaka, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback