» Svaleskär

Nu har jag sett nått avsnitt av Svaleskär på svtplay. Det senaste var ganska spännande :)

Ebba dansar runt för att hon är så glad att vi ska iväg imorrn ;D

Nu ska jag se ett till avsnitt av Svaleskär.

Godnatt <3 :D

» Baristas, första och andra boken



Baristas, första boken - Denise Rudberg

Istället för att skriva om boken så lägger jag upp ett klipp som jag hittade :)



Poäng: ♦ ♦ ♦ ♦



m första boken fast lite mer spänning i.


Poäng: ♦ ♦ ♦ ♦





» Lalala

Imorgon sticker jag till oxelösund och går på bodaborg där. Sedan drar jag vidare till Bergdala och stannar där några nätter. Och tillsist kanske jag bilar till Lysekil för vi kanske ska köpa sommar hus där. Najssss va?

Vet nån hur man gör tidsinställda inlägg? :0

Bloggar mer sen... :)))))


» Bilder

Tja tja!
Hemma igen, åker tillbaka på tisdag antagligen.

I torsdags fick gäster. En kompis till mamma och hennes familj kom. Vi hade askul och körde följa John i vattnet och spelade mycke kort. Nu har jag lärt mig skitgubbe, fyrmans twist och gurka :)

Jag har oxå lärt mig att volta på studsmatta. Jippe! Jag kan landa stående nu :D

Här kommer alla bilder:












 

Orkar inte lägga upp fler men har många. Lägger kanske upp resten imorrn

 

Natti :)


» Witch phone do i want?

Hej igen... Jag tror nog Daniel drev lite :S <3 Haha
Jag  bara undrar... Vill jag ha en HTC desire eller en Iphone? Htc desire är den enda som fått bättre i test än Iphone (enligt Daniel) fast Iphone känns ändå bättre...
WHAT DO I WANT??

» Gästbloggning - Daniel

Tja! Det är typ jag som är kajsa brorsa! Jag tänkte gästblogga lite för alla entusiastiska bloggläsare. Idag har jag tänkt att jag bara ska chilla i vattnet, schteka i solen och bara allmänt leva livet liksom. Kan berätta att jag känner mig riktigt snygg idag! Har typ stått framför spegeln i 2 timmar nu. Så nu är allt perfekt. Kan också berätta att jag nyss kört lite intim rakning! Och snart ska jag fixa till min biceps. Är man biff måste man kämpa som en biff. (och äta biff).
Innan jag slutar vill jag ge er en liten tankenöt! Den som lyckas svara med ett korrekt svar på frågan får 100 kr. Så: Säg nått tjejer är bättre på än killar?. AJA tjatja dådå bloggen <3333 /Dannyboiiii

» Rubrik

Heej!
Sitter på landet med kusinens vita Mac!! Jag vill ha! ;D
Jag har det sjukt najs här. Badar, bakar, solar, chillar och vääntar på min födelsedag!! Mamma fyllde år igår :) Hon fick en skiva av mig (...), en femhundring av farmor, ett halsband av Ebba (som hon själv hade gjort), och en shoppingtur med en expert.
Jag fotar massor av bilder varje dag så ni kommer få en bildbomb nästa gång jag kommer hem.
Puss

» Idag

Snart kommer gäster hit. Mamma fyller år imorrn men firar med släkten idag. Jag fotar och lägger upp senare.

Jag har gjort en skiva t henne som jag sa förut (tror jag). Jag blv asnöjd och lägger upp bild senare.

HEJ DÅ <3


» farsta

Har varit i farsta med pappa idag. Vi letade väl lite efter en present t mamma men hittade inget. Där emot köpte vi jogging byxor t mig, fotoetiketter (:D) och lite tråk som pappa köpte. När jag kom hem började jag direkt mixa och fixa med skivan som mamma ska få. Den är klar nu och jag blev asnöjd!! Pappa hjälpte mig lite ;)  

Daniel kom hem oxå. Inget värt att skriva om (sry).

Just nu är jag ganska trött ,vilket är lite tragiskt eftersom vi har sommarlov och klockan bara är tolv...


(Internet la av även när jag skulle publicera dettta inlägget igår, så det kommer nu)


» Tråkiiig daag

Hej Sverige!
Idag är det en väldig tråkig dag. En väldigt väldigt tråkig dag till och med. Idag händer inget, nothing, nicht, nada, aucune, niente. Halva min dag minst har gått åt till datorn. Tråkigt...

Här kommer lite foton :P

Hahahahah, inte bästa bilden direkt men såååå jag!

En möörk ego bild ;)

(internet slutade fungera precis när jag skulle publicera, men inlägget sparades i utkast så här kommer gårdagens inlägg)

» Rekomenderar



Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld

Maja skulle aldrig skada sig själv, aldrig avsiktigt som
folk verkar tro. Ska man inte få såga av sig tumspetsen
utan att alla börjar oroa sig? Det vill säga alla utom
Majas mamma. Tvärtom är det Maja som oroar sig
för henne.
   På en fest hon inte är inbjuden till möter Maja
tjugoåriga Justin, en super bra bilmekaniker med rosa
byxor, som får henne att glömma allt om frånvarande
mammor och avsågade tummar. Men sen läser Maja ett
mejl som inte är till henne, ett mejl som gör ondare än
alla sticksågar i världen.

Texten är kopierad från bokens baksida.

Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦

» Grymma låtar
















 









Dom här låtarna lyssnar jag typ mest på just nu<33

» Första inlägget! DAM DAM DAM DAAM

Hej hej! Första inlägget... Ja, alla som kommer läsa den här bloggen (om någon ens kommer göra det) vet ju vem jag är så onödigt att skriva :)

I den här bloggen kommer jag bland annat skriva om:
Min vardag
Böcker
Kompisar
Mode
Musik
Och så kommer jag såklart lägga upp foton



» Välkommen till min nya blogg!