» this day.

Hej bloggen! Idag har jag som sagt varit ledig så jag tog tillfället i akt att vara lite effektiv och göra lite nödvändiga saker. Pluggade runt 3 timmar matte, tränade med Tahsin och rensade ut lite saker från mitt rum. Var även barnvakt mellan fem och halv tio och just under den tiden fick vi stömavbrott i halva huset. Lite jobbigt i och med att internet också försvann då men vi spelade lite kort och grillade marshmellows över stearinljus istället.
 
Imorgon ska jag ta min andra livmoderhalscancerspruta så jag missar första lektionen och börjar ett istället, riktigt skönt! Är inte så taggad på själva sprutan men det ska bli skönt att få lite extra tid hemma. Just nu sitter jag och skypear med Alex och Nora men jag ska snart gå och lägga mig och kolla ett avsnitt av en serie. Hörs imorgon, pussar ♥
En bild från nyår på mig och min favorit pingla 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback