» dagens

Idag innan lunch följde jag med Nora ut för att köra lite intervaller och jag kan inte bestämma mig för om jag hatar eller älskar dem. Jag älskar att köra slut på min kropp och känna pulsen jobba, men herregud vad jobbigt det är. I vilket fall var det ändå väldigt skönt att få komma ut och jag måste säga att känslan efter ett träningspass är oslagbar.
Förutom det har jag mest städat här hemma och snart ska jag ut på långpromenad med Nora. Ikväll väntar även bio och middag med henne, vi har reserverat billjetter till the grand budapest hotel och innan filmen börjar tänkte vi eventuellt äta en classy & standard donken middag. 
puss..♥
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback