» nutella

Efter sex år är jag äntligen återförenad med min kära vän nutella. Jag fick en överdos när jag var i frankrike 2008 och sedan dess har jag bara mått illa vid tanken av det. För någon vecka sen smakade jag dock lite och idag bad jag mamma att köpa en burk till mig för oh my lord va gott det är! Speciellt tillsammans med lite jordgubbar - foodorgasm! 
Annars då? Jag har suttit parkerad i sängen sedan min alvedon gick ut ur kroppen och kollat på otaliga episoder av orange is the new black. Lyckades även titta klart på hela säsong två och nu lär jag väl på vänta i något år på fortsättningen.. Segt men jag får roa mig med pretty little liars och breakning bad så länge!
 
PUSS♥


olivias | mode, foto & vardag
16 Juni, 2014 - 23:38 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se

fy va gott!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback