» Podcast tips

En av de bästa sakerna med sommaren är enligt mig att bara få ligga i solen med en bra pod i öronen, och därför tänkten jag nu tipsa er om mina tre favorit poddar!
 
Mathilda och Andrea blogpod
En av anledningarna till att jag gillar den här podcasten så mycket är eftersom jag kan relatera till så mycket dem säger. Jag och Andrea har så sjukt lika tankar om väldigt mycket och därför är det väldigt kul att få höra någon annan sätta ord på ens tankar. Podden är väldigt rolig men samtidigt känslosam - perfekt kombo!
 
Fredagspodden med Hannah och Amanda
Det här är en podcast som jag nyligen börjat lyssna på och än så länge har jag bara hört ett par avsnitt - men jag älskar den! Den är precis som Mathilda och Andreas pod en blandning av känslor och humor och dessutom har jag läst Alexs Shulmans (Amandas man) böcker så det är väldigt kul att få höra Amandas synvinkel på deras äktenskap. 
 
Sommar i P1
I den här podcasten, som ursplungligen sänds på radio varje sommar, får man höra olika kändisars sommarprat. I varje avsnitt är det en ny person som delar med sig av sitt liv och olika händelser, riktigt kul att höra! Hittills har jag bara hört Daniel Adams-Rays avsnitt och det var såå bra!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback