» Spiderman gästade gymmet

Nästan 7,5 km på bandet, stolt! // Svettig ego efter träningen // lagar mat  och dricker protein mjölk // dagens middag, hehe 

Åkte till gymmet en sväng runt sju idag, och jag tror faktiskt att det var mitt bästa pass hittills! Drygt 50 minuters effektiv träning på löpbandet + lite styrka. Var såå trött i bilen på vägen hem.
I alla fall så hände det en rätt rolig grej där. När jag hade sprungit ungefär 20 minuter på bandet och var lite trött & vimsig så ser jag en tjej med blåa tights och röd tröjas spegelbild genom ett fönster. Det var bara det att min försa tanke var inte "åh kolla en tjej" utan "OMG DET ÄR SPIDERMAN! ALMA KOMMER ALDRIG TRO MIG!!". (Som sagt; vimsig och trött.) Hahah helt sjukt. Kopplade ihop rött och blått med Spiderman liiite för snabbt där, hehe..
Puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback