» FILMTIPS

SORGLIGA FILMER
Cyberbully // Love in manhattan // Remember me
Dessa är de tre filmer som jag gråtit mest till. Till remember me grät jag i säkert tio minuter efter att filmen slutat, haha. Såå fin och sorglig!
 
TJEJFILMER
 She's the man // wild child // Sydney white
Har sett oräkneligt många tjejfilmer. Alltså seriöst, googlar man på tjejfilmer har jag sett alla de tipsar om haha. Dessa tre är i alla fall riktigt bra och rekomenderas verkligen! Andra grymma chickflicks är 50 first dates, The first time, what a girl wants, love wrecked osv
 
SKRÄCKFILMER
 Prom night // When a stranger calls // the grudge
Jag är mest för skräckisar där det inte är massa övernaturliga grejer i och vill ni ha såna filmer är de två första veerkligen ett tips. Allså, When a stranger calls är nog något av det läskigaste jag sett. Grät och skrek typ haha..
 
ACTION
 Red dawn // eagle eye
Jag är verkligen helt fel person att tipsa om action filmer med jag kommer ihåg att jag tyckte dessa var helt okej. La bara upp två då jag inte kommer ihåg att jag sett några fler hehe
 
KOMEDI
 Ted // The dictator // we're the millers
Tjejfilmer och komedier är väl typ nästan samma sak eller? Dessa var i alla fall de jag kom på som jag inte skulle klassa som chickflicks
 
PUSS
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback