» 5: Thing you want to say to an ex

Jag har aldrig varit i en relation. Har aldrig haft någon 100% som bara är min. Är jag ledsen för det? Nej. Såklart önskar man ju ibland att det fanns en "han", en speciell, men saken är den att jag har bara varit kär en gång. Tycker det är så tråkigt med folk som dömmer och direkt stämplar en som oälskad och shit. Jag har varit med killar, jag är inte okysst, and so on, men jag vill vara med någon som jag älskar, och inte vem som helst liksom. Vill inte bara ta första bästa. Tycker det är viktigt att gilla den man är med och inte bara ha en relation för att ha en relation. 
 
Så - jag har inga ex och alltså inget att säga, men passade på att skriva den här texten just för att jag vet att många dömer. Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback