» 4: Bullet your day

- vaknade halv elva
- tog ut mina flätor så jag fick supercurly hår
- läste lite i min super grymma bok
- fick ett mission att städa toaletterna. Lagom glad
- Åt lunch bestående av ägg, soppa och potatis
- skulle träffa Nora men hon var sen så fick vänta i 1000 år

- Tränade med Nora
- Mötte upp Anna och år supernyttig donken middag
- Sprang runt helt ensamma i Farsta
- Åkte tunnelbana hem i mörkret
- Sorterade Jelly Beans men Anna i väntan på Nora
- Hade mini-jul med Anna och Nora
 
 


Vetenskapsman #1
05 Januari, 2014 - 00:44

Jag har hört av pålitliga källor att denna Nora som du talar om hade informerat dig om att hon skulle vara sen och att du hade accepterat detta faktum. Det har också bekräftats att du själv nästan alltid är försenad när tillfället är att du ska möta denna Nora och att hon ofta får vänta och frysa länge utan förvarning. Slutligen vill jag konstatera att medellivslängden för en kvinna i Sverige är 81 år och att du därför omöjligen kan ha väntat i 1000 år.

Svar: Tönt hahahahha


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback