» 21: How you hope your future will be like

Jag vet inte vad jag vill jobba med i framtiden men jag har ändå en rätt klar bild av vad jag vill hinna med.
Först och främst vill jag gå i gymnasiumet och vara ung så länge det går, men efter det vill jag ta ett sabbatsår och åka iväg på minst en lång resa. Kanske åka till ett annat land och jobba där? Eller ta med mig kameran och bara tågluffa omring i europa? Jag vet inte exakt men iväg ska jag. Efter det blir det kanske högskolan men längre än så har jag inte tänkt. Vill ta det som det kommer och göra vad jag känner för. Dock tänker jag aldrig bli en typisk svenne som sitter fast på ett kontor någonstans i kalla sverige. Jag vill göra mycket med mitt liv och upptäcka allt.
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback