» Min helg

Har varit rätt dåligt bloggning de senaste dagarna så jag tänkte bara snabbt berätta lite om vad jag har gjort! 

Fredag - Min alla hjärtansdag spenderades tillsammans med Nora i stan. Vi gick omkring lite och åt sushi middag, riktigt mysigt faktiskt! En kille kom fram till oss också och sa att vi fick varsin ros om han fick en puss, så det var kul! 

Lördag - Igår var jag på bio med familjen och såg återträffen. Jag tyckte ärligt talat att den var väldigt tråkig men vet att mamma och pappa i alla fall gillade den. Efter filmen promenerade vi till en vegetarisk resturang som låg några gator bort, men tyvärr var inte det heller någon höjdare. Jag är inget fan av varma grönsaker och det var i princip det enda dom hade, haha. 
Lite senare på kvällen kom Nora över och sov här också. Vi såg filmen "blind dating" och firade att vi avslutat vårt godislöfte (62 dagar för tidig..)

Idag, söndag - Den här dagen spenderades faktiskt också med Nora. Hon åkte hem och fixade sig & vid halv två möttes vi upp igen för att åka till stan. Jag fick faktiskt med mig lite fina smycken, kan visa sen! Nu ska jag göra lite te och starta ett avsnitt av revenge (standard hehe).

puss

//snapshots från helgen//



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback