» avsöljanden

♥ // jag blir sjukt paranoid när jag är ensam // ♥
 
♥ // jag hatar deep-talks i filmer // ♥
 
♥ // jag är verkligen en sån som gör allt i sista minuten // ♥
 
♥ // jag känner mig tryggare om jag har färglada lakan // ♥
 
♥ // jag har sjukt många väskor men hatar alla förutom typ tre // ♥
 
♥ // jag blir alltid super nervös när jag pratar med folk jag inte känner // ♥
 
♥ // jag överdriver jätteofta när jag berättar saker // ♥
  
♥ // mitt drömresemål just nu är Bahamas // ♥
 
♥ // jag älskar listor och missbrukar användningen av dem brutalt // ♥
 
♥ // jag har nästan sett alla avsnitt av Glee och spolat förbi 90% av låtarna // ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback