» atm

Hej bloggen!
 
Idag vaknade jag vid nio tiden av en gassande sol och ett grymt väder! Helt sjukt va vädret ändrar sig, snö en dag och nästa morgon +10 grader. Dagen har i alla fall varit väldigt full och stressig eftersom jag åker imorgon så det har blivit mycket packa, tvätta städa osv. Hann faktsikt med en sväng till stan också vid två tiden och köpte lite saker av en tjej, kan visa sen! 
 
Igår fick jag i alla fall lov och det är verkligen så skönt! Dock var inte sista skoldagen lika skön. Hade ett franska prov + uppsats men som tur var kändes det riktigt bra! Efter skolan träffade jag m&m en stund innan jag åkte in till stan för att kolla på impro/stand-up teater. Mamma och pappa kände de som spelade och det var verkligen sjukt roligt! 
 
Bloggar sen, puss!♥
 atm


olivias | mode, foto & vardag
22 Februari, 2014 - 19:49 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se

fin!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback