» ten secrets

  • jag har bara varit kär en gång
  • jag knäcker mina fingarar och min nacke konstant 
  • jag krockar med minst en person varje dag
  • enda anledningen till att jag åkte eclips i sommras var för att killen jag gillade lovade att ge mig puss då, haha
  • jag älskar att åka buss själv sent på kvällen, det är så mysigt!
  • jag påverkas extremt mycket av andra 
  • mitt lägsta terminsbetyg är C
  • tack vare mina gener kan jag äta hur mycket skit som helst utan att gå upp i vikt
  • jag ljög aldrig för mina föräldrar när jag var yngre, sa alltid sanningen till 100%
  • jag har skrivit en egen (driv)låt och jag spelar den tillsammans med pappa nästan varje kväll
 


Isadora
15 April, 2014 - 21:47 / BLOGG: http://isadoraekenbergs.blogg.se

Sjukt snygg du var då!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback