» six places

» Sex platser jag vill besöka innan jag dör «
 
1. Lofoten - Norge 
Säkert ganska kallt och inte speciellt händelserikt, men gud så vackert det är. Kanske bara stanna över en natt, men innan jag dör ska jag ha upplevt det landskapet.
 
 2. New York - USA
Jag har för visso redan varit där, men jag ska tillbaka! Empire state building, all shopping, människorna - drömmarnas stad helt enkelt. 
 
3. Maldiverna
Vita stränder och klarblått vatten. Ett klart drömresemål
 
4. Island
En before-i-die grej är definitivt att besöka Islands varma källor. Hur coolt?
 
 5. Australien
Häftiga djur, varmt vatten och snygga killar - i Australien fins det mycket som lockar. Min mamma har även bott här vilket gör det extra kul att besöka!
 
6. Amalfikusten - Italien
Italien är utan tvekan mitt favorit land och jag skulle inte banga på att åka dit igen. Amalfikusten ligger i långt söder i landet och det verkar vara världens mysigaste plats. Massor av gulliga hus och klarblått vatten - hit ska jag åka någon gång!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback