» lillördag

Idag är det lillördag och dagen invegs med ett nationellt prov i engelska. Det kändes bra i början men jag hann knappt skriva klart uppstasen på den korta tid vi hade vilket känns lite surt eftersom jag tror att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig. Håller tummarna för ett C i alla fall..

Imorgon ska jag, Anna och Nora hålla ett motionsprogram inför hela klassen på idrotten så eftermiddagen gick åt till att träna på det. Jag kan mina delar så det känns faktsikt helt lugnt, är ovanligt nog inte alls nervös. Tror det komme gå jättebra och ifall det inte gör det har jag ändå bara några månader kvar med den här klassen. Om något är det väl nu man ska passa på att skämma ut sig..
 
Eftersom jag inte har några läxor eller inlämningar till imorgon kommer kvällen antagligen spenderas med en kopp te och ett avsnitt av Teen Wolf. Klagar inte.. Uppdaterar kanske mer ikväll, puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback