» fem snabba

Hittade en kort lista på någon blogg och jag har verkligen inget bättre för mig så why not?
 
 
Vad var det senaste du köpte?
- Världens mysigaste mjukisbyxor från cubus
 
Vad är det finaste en kille någonsin gjort för dig? 
- Låtsats stuka sin fot för att slippa spela en fotbollsmatch och sedan åkt till stockholm för att träffa mig, hihi
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Nej, jag tror att personligheten spelar större roll än utseendet så jag tror att man måste lära känna personen innan man kan bli kär på riktigt
 
När grät du senast?
Idag, vi kollade klart på filmen The help i skolan och den var så fin i slutet!
 
Beskriv dig själv med fem ord
Känslig, konstig, långsam, kreativ, amitiös



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback