» en dag kvar till lov

random quote
 
Har knappt haft en sekund över idag och därav den sena uppdateringen. Dagen började med ett NÄP i no labb och det gick faktiskt förvånansvärt bra, är riktigt nöjd! Efter det rullade skoldagen på och vi sluade som vanligt vid tre. När jag kom hem bondade jag lite med farmor över en skål chokladpudding, som jag av någon anledning fått hemskickad till mig, och sedan kom Anna över för att låna min kamera till en fotouppgift. När hon var klar med den satte vi oss och redigerade ett tag innan vi bestämde oss för att cykla till närmaste McDonalds och äta spontan middag. Vi satt där i flera timmar och stoppade i oss en hel del skit, kärlek till donken alltså♥ Vid sjutiden trampade vi i alla fall hem och sedan dess har jag bland annat duschat och invigit mitt nya schampoo och balsam från Gliss. Är riktigt nöjd faktsikt, tänkte göra et inlägg om det senare.
 
Vi hörst imorgon, puss
 
Idag fyller även min fina darling Alma 16 år så grattis till dig!
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback