» Back in stockholm

Idag klockan åtta kom jag och Nora hem och vi har verkligen haft det så bra! Igår gick vi hemifrån klockan tolv ungefär, handlade och åkte sedan in mot slussen. Dock krashade vår tidsplanering lite så tunnelbanan var framme samtidigt som bussen skulle gå, haha. Vi sprang allt vad vi hade och hör och häpna - vi hann. Chaffisen hade precis stängt dörrarna när vi kom rusande men snäll som hon var öppnade hon i alla fall åt oss igen.
När vi hoppade av bussen en timme senare väntade en 30 minuters promenad, och vi var framme vid mitt hus ungefär halv tre. Då gjorde vi först i ordning lite innan vi kröp ner i sängen och kollade på en riktigt rolig B-film. Senare på kvällen lagade vi även en god baconsallad och kollade på ännu en film. 
Idag vaknade vi vid 10 ungefär, åt lite frukost, chillade och vid lunch-tiden bestämde vi oss för att åka och handla. Dock läste jag fel i tidtabellen så vi missade bussen precis, och eftersom jag bor 30 min från stationen kändes det lite jobbigt att gå tillbaka igen. Så vi gick hela vägen till affären (8 km), handlade och tog sedan bussen tillbaka. Gissa om vi var trötta sen efter att ha gått drygt en mil, haha. 
Resten av dagen spelade vi lite kort och UNO, och vid sex bestämde vi oss för att åka hem. Den här gången hann vi som tur var med bussen och hemma var vi lite efter åtta. 
 
Hoppas ni också har haft grymma lovdagar hittills, puss♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback