» 1 april 2014

Idag är det 1 april och det lär väl ingen ha missat. Min dag startade med att vår lärare gav oss ett oförberett prov på massa svåra grejer och herregud vad vi blev rädda innan vi fattade att han skämtade haha. Förutom det har det inte hänt så mycket idag, jag hade muntliga nationella i matte och det gick faktsikt oväntat bra. Var så himla nervös innan!
Efter skolan gick jag och Anna för att hämta ut ett paket från nelly.com men vad som låg i visar jag senare. Är väldigt nöjd faktsikst! Nu ska jag koka en kopp te och titta klart på ett avsnitt av Teen Wolf innan jag tar mig ut på en joggingrunda. Jag var ju hos en naprapat förra veckan för att fixa min axel och nu efter att gjort alla övningar håller jag spänt tummarna för att det ska ha gått över.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback