» DESIGN KOMA

Hamnade i någon slags kondningsmode och slängde lite sådär spontant ihop en ny design. Eller ja. Slängde ihop och slängde ihop. Fick ju kämpa i några timmar med den för att få allt rätt, men känns bra nu med lite mer hösttema i den. Blev rätt nöjd ändå. Brun o fin. hehe

By the way, min brorsa ska ha hem några kompisar på fredag och har bett mig nu ett tag att jag inte ska vara hemma. Listig som man är tog man ju såklart vara på den situationen och sa att jag garanterat inte kommer vara hemma då, OM det klockan halv nio ligger lite chokladbollar på mitt skrivbord. Jag var nästan helt säker på att han inte skulle gå med på det men gissa vem som två minuter i halv nio kommer in springande med ett paket chokladbollar från Ica? My dearest brother. Hahahah!


Julia
17 September, 2013 - 23:17 / BLOGG: http://Ayles.blogg.se

sv: jaa eller hur! Arsenale white heter det :)) p.s Varför är min bror endast fem år? Jag vill också tvinga honom köpa kokosbollar till mig, mohahaha

Svar: åh tack så mycket! :) vänta och se bara, när han är lite äldre och lite rikare tar du tillfället i akt och tvingar han att köpa minst tio chokladbollar till dig!! Hota med att berätta pinsamma saker om honom till hans kompisar. Sånt funkar alltid eheheh :>


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback