» detaljer

hallåå. Har haft några riktigt amazing dagar. Så bra att jag bara måste trötta ut er med alla detaljer. ♥
 
I fredags så blev det pretty much som jag förutspådde. Jag åkte till farsta efter skolan och köpte korv med Anna och Nora (jaaa vi åkte bara dit för att köpa korv) (nej skoja Anna skulle lämna tillbaka en tröja också) (hehe). Sen mötte vi upp Alma och så åkte vi in till tanto för att ha grill-mys. Och det blev verkligen a.w.e.s.o.m.e. Vi grillade korv, snackade, åt annat mums och körde "jag har inte.." och "truth or dare". En riktig tjejkväll♥♥♥

När vi kom hem sov alla utom Alma över också och vi kollade lite på film och sådär. Jag och Anna somnade vid halv tre så det blev mycket prat hehe♥ Nästa dag vaknade vi halv elva oc vid elva kanske så gick vi till affären och köpte plättar, mjölk, vindruvor och socker som vi sen åt i en mysig park. Senare på dagen tränade jag med Anna och igår kväll åkte jag, Alma och Nora till hellasgården och fotade.
 
pusssssselipuss
bild från igår



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback