» bags

Jag har en stor kärlek till väskor så jag har en del. Bilderna gör dom INTE rättvisa (dom är snygga irl) men här har ni: Alla mina väskor. Eller i princip alla.
restrunk som jag har vunnit
Min favoritväska som jag köpte i Berlin. Från Who killed bambi
ryggsäck som bara används när vi ska åka iväg med skolan
liten, söt standväska som jag fått av Nora
väska som köptes begagnad. det blir sjukt snygg o pösig när man använder den
Väska från New York. Köptes i ett stort varuhus som jag inte kommer ihåg namnet på hehe
Väska från new yorker
väska från new york
väska som köptes begagnad
 

Jag har andra men vet inte om dom räknas som väskor! Mer åt tygkasse hållet. Och som sagt, väskorna är snyggare på riktigt! ;)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback