» hiccup

Tjenixen! Har haft fullt upp all day long så blev inte mycket tid till att blogga inte. Började dagen med att vakan alldeles för tidigt. Skönt - tänker ni men nejnej. Hade öppet fönster och vaknade av att några byggarbetare på tomten bredvid asgarvade konstant. Vid elva tiden åkte jag och mamma iväg till farsta för en mini-shopping tur. Lämnade tillbaka shortsen som jag köpte för någon vecka senoch köpte tre plagg. En tröja, ett par shorts och en tunn, glesstickad tjocktröja. När vi kom hem åt vi snabbt lunch innan jag och Nora cyklade iväg till Hellasgården. Där badade vi lite och solade och det var verkligen amazzzzzzing! Sommaren♥
Följde med hem till Nora när vi kom hem och hängde där lite innan jag gick hem för att träffa gästerna. Jag och mina syskon hade ff tillsammans med grannbarnen och det var mys. Satt länge på verandan och pratade ♥ När dom gick hem startade jag min favorit film - Love at first hiccup - och hade det mys i soffan. Om ni vill se filmen så kan i göra det ♥HÄR♥
 
mvh det mucho trötta flickebarnet
 
 


Anonym
10 Juni, 2013 - 01:08

älskar den filmen!

Anonym
10 Juni, 2013 - 01:08

kan du lägga upp en video på hur ditt rum ser ut?

test
10 Juni, 2013 - 01:08 / BLOGG: http://kajsasandberg.webblogg.se

test


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback