» jdsoai

tja! just nu sitter jag på andra lektionen, bild. Vi ska göra bilder i datorns så jag kommer ha tillgång till att blogga varje onsdag i skolan! Najs?! I alla fall så måste jag berätta en skitrolig grej som hände på svenskan. Vi har en fransk 15 åring som är i våran klass osv (pallar inte berätta) som inte kan svenska. Så han var på vår första lektion i morse och när jag berättade det för läraren gick han fram till fransken och ba "Är det du som inte kan svenska?" på svenska!! HAHAHAH


Josefine Svärd
16 Januari, 2013 - 10:18 / BLOGG: http://josefinesvard.blogg.se/

Hejsan!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte?
Vilken härlig blogg du har ^^


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback