» Hej alla

Jag har haft en grym helg och dag, alltså har jag inte hunnit blogga. Men nu ska jag berätta!
Lördag: Städade och blabla först. Vid fyra tiden kom Nora och Anna hit så promenerade vi bort till Konsum och köpte allt vi skulle ha. När vi kom hem så behövde vi stocka direkt för att hinna till bion. Vi hann och den var jättebra! Vi såg "ego" och ni som inte har sett den borde verkligen pallra er iväg och göra det! Anna grät som en bebis och jag typ av han som spelar huvud rollens ultimata snygghet hehe.
När vi kom hem så satte vi på en thriller film som var lite seg men ganska bra ändå! Efter det tänkte vi se en till film men igen av dom vi startade fastnade vi för. Den första var en svensk skräckis och sådana ska man akta sig för! Dom är sjukt läskiga..! Sen satte vi på Saw fast den var så brutalt läskig att jag inte vågade se mer och sist satte vi på en komedi som hette Zoolander men den var askonstig så vi stängde av. I stället började vi skypa med några killar och typ vara asflummiga. Det tog ett tag innan vi somnade heheh. Klockan halv fem blev det faktiskt! Tre hype tjejer kan hålla igång ganska bra faktiskt ;)

Söndag: på söndagen vaknade vi klockan halv elva så det blev inte jättelång sömn. Då gick vi upp och åt frulle, städade och stack till gymmet. Duktiga tjejer?!
När jag kom hem så chillade jag bara och gjorde lite efterrätt till familjen osv. Kollade på "kontoret" också.

Idag: var i skolan och hade jättetråkigt. Någon snodde Noras lås (???) från hennes skåp, haha? Hur lyckas man ta ett låst lås..? ;)
Efter skolan gick jag hem, packade och drog iväg till Anna. Där mötte jag Anna och Nora och så stack vi mot gymmet. Där körde vi ett spinningpass som vår gamla lärare ledde (PINSAMT HAHAH) och sådär! Efter kollade vi lite i Farsta innan vi drog hem.

PUSS! (Vissa bilder är tagna av Anna och Nora)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback