» theee plans

Snaaart! Snart sticker jag!Har knappt berättat något om vad jag ska göra så kan passa på nu. :) Ikväll tar jag nattåget upp till åre. kommer fram vid 7 imorgon bitti. Direkt när vi kommer fram ska vi äta på favorit cafet åre-bageri. Dom har stora frukost buffeer där ska bli häääärligt! När i ätit oss tunga och mätta tar vi en stor taxi (stor familj =stor taxi) till tegefjäll där vi har hyrt en stuga! När vi lagt bort våra grejer så ska vi hyra skidor och ge oss ut i backen. Vid tre ungefär får vi väl tillgång till huset och då antar jag att vi åker tillbaka och packar in grejern. Efter det stannar vi nog inne och hänger lite med dom vi åker med. Awesome. Jag kommer åka hem nästa fredag med nattåget ovh komma fram till stockholm tidigt på morgonen. Pussssssssssssssss
Jag och sötis. Saknar din min fina paj<33



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback