» #snyggastivärlden

Godermorgon/godeftermiddg/goddag

Har spenderat min dag på ett museeum ute i ingenstanslandet och lagt ner all min energi på att hålla Ebbas humör uppe. Jag lyckades. Åt en go lunch. Soppa, jag älskar soppa. När jag kom hem satte jag mig här och började leka med wecamen. Webcam bilder är tyvärr ofta extremt tråkiga så kända för att redigera bilden jättemycke (bara ljus och kontrast osv) för att det skulle bli lite skojigare. Försökte ta en bild på min outfit men bilderna blir i sån himla dålig kvalite så får plocka fram systemkameran istället. Eller bara berätta vad jag har på mig. Bra ide.
Dagens outfit:
Ett rött linne som farmors gamla med massor av små gulliga filurer på, ett par jeans från gina tricot som är blåa, lite små och snygga och så bär jag ett par randiga strumpor till det. Classy
 

Nä, nu ska jag baka.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback