» Blögg

Är helt pepp på att blogga nu efter en nästan helt bloggfri mys"helg" så ska försöka uppdatera mer! :')

I alla fall så är jag och mina finisar ute på mitt landställe helt själva och så! Vi skulle egentligen åkt hem idag (torsdag) men vi har så mysigt att vi stannade en natt till. Maten var ju slut så vi agerade vuxna och promenerade 3km till bussen och tog den till närmaste mataffär (10 min med bil) och köpte godis, middag och frukost. Det jobbiga var att bära hem maten från busstationen alla kilometer, haha.
I övrigt har vi bara berättat hemlisar, gjort top-secret-bästis-stuff och lekt vuxna typ. Lagat mat o sånt allvarligt.
- simma säkert o ha det bäst




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback