» UPDATE FRÅN AMERIKA DÅH

Hejhej!! Är i huset i Camden (south Carolina) nu! Gårdagens resa var hemsk! Vi var på vift i lite mer än 24 timmar!!! Först upp klockan fyra på morgonen, in till Arlanda, vänta på flyget, åka till Amsterdam (1h och 45 min), vänta på Amsterdams flygplats och stå i massor av köer och bli packade som sillar typ.... Sen fick vi gå igenom 526271718 spärrar och kontroller innan vi fick gå på flyget. Väl på flyget så satt jag bredvid en gubbe som inte åt eller drack NÅGONTING på alla dom 10 h som vi satt där! Crazy :O Själv åt jag så mycket onyttiga (och nyttiga) saker så att jag höll på att spy. Men det bästa med resan var att man kunde se massor av filmer!! Jag såg Brave, Glee, Simpson, family guy, part of me (katy Perry filmen) och nåt mer.
När vi äntligen kom fram så var det dags att hyra bil och åka i 4 h. Dock blev det 5 h för mina föräldrar suger på att hitta rätt. Så dåliga att dom behövde be en polis att åka framför dom så att dom kunde köra efter och hitta rätt.
När vi slutligen kom fram så välkomnade pappas tre kompisar oss och hjälpte oss att bära in väskorna till våra nybäddade sängar. Awesome! Alla är jättetrevliga men väldigt.. Amerikanska.. Äter massa bacon med händerna osv. Haha! Allt äger här förutom en sak! I Amerika så är det vanligt med kackerlackor :( Jg har hittat fyra döda och en som jag inte visste om den levde eller inte. Jag har tvingat pappa att gå och plocka upp alla som jag sett. Det är så galet äckligt!! Jag brukar inte vara så nojjig över så mycket, men när det gäller insekter och sånt inomhus, DÅ är jag nojjig och typ livrädd var jag än går..!
Berättar mer sen, puss!



Isak<3
28 Oktober, 2012 - 20:09

Omg!! Jag är. Så jäkla avundsjuk!! Själv är jag just nu i Belgien. Det är kul här. Just där vi är pratar alla Franska och dom kan typ inte engelska så man känner sig lite otrygg. :) Men hoppas att du har det bäst i Amerika!! Kram!!<33

Anonym
29 Oktober, 2012 - 20:09

Hejsan fina du!

VÄNTA! INNAN DU TROR ATT DET ÄR SPAM.. LÄS ALLT!

Nu kan du tjäna 40 kr/inlägg.(UTAN DRAGEN SKATT!!!)
Du kan alltså tjäna omkring hela 6200kr eller mer om du bloggar mycket!
Blir du medlem via en annans länk så får du 50 kronor som startbonus.
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861&nbsp;
så får du 50 kr som startbonus!

Sidan är väldigt enkel så när du registrerat dig så förklarar de steg för steg!

Tack för mig och lycka till nu sötis!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback