» ledig

Saknar sommaren </3
 
Godmorgon! Gick upp typ halv nio idag för att gå på utvecklingssamtal. Så najs att vi har ledigt i två dagar bara för att alla ska hinna ha utvecklingssamtal! Bäst jue :D Förutom det har jag i alla fall fixat en enkel header till Anna och så har vi planerat dagen lite via kik haha! Vi måste plugga och så tänkte vi att vi ska gå och simma när vi är klara. Det är typ bästa sättet att träna på ju! Simma är både kul och det ger träning. 
 
Min plan är att hinna klart med alal läxor idag så att jag kan ha en fri och ledig dag imorgon. Då kan jag antingen bara chilla eller dra till stan/gå på bio. Skönt att kunna göra vad man vill :D
Kram!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback