» ing-marie

Godmorgon! Det är så galet skönt att vara ledig idag igen, dock är jag sjukt trött eftersom Anna och jag var uppe ett tag igår... Klockan halv två på natten gick vi ner och gjorde cinnamon challenge (=kanel utmaningen). En tesked kanel, in i munnen och sedan måste man vänta i 60 sek innan man får dricka vatten. Så. Jäkla. Äckligt. Det sved i munnen och när man skrattade så for det ut ett moln av kanel. Hahaha! :D
 
Nu ska jag i alla fall berätta om gårdagen. Först kom Anna, Alma och Vega hem till mig och så satte vi igång att plugga. Det tod därimot inte så lång tid innan vi spårade ut.. Vid två hade alla gott och jag började laga mat. Efter ett tag kom Anna tillbaka, då pluggade vi lite mer innan vi gick upp till sandsborgsbadet och badade där tills dom stängde.Vi hade i alla fall skitkul och typ satt ner, sprang runt och gjorde sit ups i duscharna. Innan vi skulle gå och byta om så frågade jag Anna om hon hade handkräm med sig. När hon sagt nej så kom det fram en tant till mig och frågade om jag ville ha lite kräm som funkade lika bra som handkräm haha! Så fick jag det och sen började vi prata jättemycket med henne, haha! Hon sa att vi var som systrar och tjibblade och tjabblate hela tiden och att vi var så söta, hihi. Innan vi gick så frågade jag vad hon hette och den söta tanten hette Ing-marie.
 
Efter det gick vi i alla fall hem och då kollade vi på ett sjukt bra pogram som hette Portkod 1321 tror jag. Jag rekomenderar det starkt och ni kan se det HÄÄÄÄÄR! :) När vi hade sett¨alla avsnitt satte vi på lite youtube filmer. MYS!
 
Långt inlägg, grattis till dig om du läst ända ner hit! :thumbup:
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback