» Idag (:(

Hej.. Idag åker jag hem då... Planet går i eftermiddag, det är natt flyg. Kommer byta plan typ fyra på natten xddd Jag hade en galet bra dag igår! Vi tänkte turista hela dagen, vilket vi gjorde oxå! Nästan i alla fall ;) Vi hann med Cental Park, ett museum och High Line innan vi hittade ett köpcentrum där vi alla blev fast och shoppade :D För mig blev det en väska, ett par skor, två ursnygga tröjor och ett par hörlurar! Så nu har jag en del grejer (sen innan oxå) och det var gaaalet svårt att lyckas stänga resväska när allt skulle i :O Jag fick inte i dom två väskor jag köpt (dom fick som tur va plats i en annan väska) och utan dom fick jag ändå, bokstavligen,sitta, hoppa och trycka på väskan för att den skulle gå att stänga!! x)

Nyvaken bild! Klockan är ju bara snart åtta här! :P (med tanke på det kommer det bli galet jobbigt att ställa om, så till alla kompisar: Ni får leva med att jag sover hela tiden i början hihi!)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback