» DAG 2 - USA

Dag två - Alla kommer
Dag två, första dagen i huset, blev en chilldag. Först hade David gjort i ordning en brakfrulle med bacon och ägg, nam nam. Sen testade vi testade på det nya spelet Corn Hole och blev förälskade i det. Det går ut på att man ska kasta tygpåsar med majs i på en sneplatta och få i dom i hålet. Svårt att förklara haha :D Men det var i alla fall megakul! Samma dag åkte vi även en tur med båten och min galna, modiga brorsa åkte tubing. Då ligger man på en stor flytmadrass som far efter den gasande båten. Jag tror att jag var räddare än Daniel som var med om det! Det såg så galet läskigt ut :O Han höll på att flyga av... Förresten..! I kanten på deras enorma sjö så tog det bara stopp. Sjön slutade där och så var det ett 70 meters stup. Och det läskigaste av allt, var att där nere fanns ett träsk där det gick omkring MASSOR av ENORMA grisar!! Hur sjukt, haha?! :P
Förutom det åkte vi och handlade i en äkta amerikansk affär! Awesome haha! Det fanns så mycket av allt. Man höll på att dö, ehehe. 
På kvällen kom även Pat, Sam, Rebecca och Madelen. Vi hade super mysigt och spelade amerikansk fotboll, corn hole, åt god mat och glass osv. Så mysigt! Saknar mitt gäng! :(



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback