» test

Vilken svordom använder du mest? Jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? sju
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma o pappa handlar på ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Öh lika bra båda
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kamera eller kläder
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Kmr inte ihåg
När var senast någon stötte på dig? Stötte och stötte... Det närmaste man kan komma var väl på tåget hem från åren
Vad åt du till middag senast? fiskburgare
Kan du vissla? japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Äger du några popband t-shirts? Jepp
När flög du senast? Förra året till barca
Pratar du några andra språk? Engelska?
Har du gråtit offentligt? Jaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nää

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte börjat i gymnaset ännu
När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg. inget jag brukar göra direkt...
Vilken är din favorit drink? jag är ju ett barn och dricker inte alkohol men coola kanske räknas?
Gillar du din boendesituation? jaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika

Är dina dagar fullbokade och stressiga? japp, iaf under enskedespels-tiden
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tror du på liv på andra planeter? kanske bakterier men inget annat
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag brukar inte prata med mig själv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? njaee
Tycker du om att krama folk? jaaaa!
Äger du en digitalkamera? mhm
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen tror ja ;)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? lite
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nej
Är du mörkrädd? ja, lite
Tre saker du alltid har med dig? mitt hår, min personlighet och min värdighet



SARAH CARLSTEN
15 Maj, 2012 - 22:23 / BLOGG: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Ha en fin onsdag! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback