» jag har ont i ryggen. alla borde tycka synd om mig :P


Tjenixen!
Jag har haft en ganska najsig dag idag faktiskt! Gick ju hem till Alma efter skolan och vi gjorde typ allt och inget (om man nu kan säga så...). Men vid fyra tog vi oss i alla fall ut för att hämta almas fina vovve! På vägen hem så klättrade vi upp på kullen vid hoppbacken ch tog några fina bilder innan vi begav oss ner igen för att det blev för läskigt och kallt. En tjej har faktiskt blivit mördad där... -LÄNK- När vi kom hem så fortsatte vi att göra allt och ingenting tills det var mat. Efter maten hade vi roligt med Almas iPad.
Vid sju traskade jag upp till teatern för att sedan direkt vända, när det visa sig att jag inte alls skulle dit. Suck, jag kunda ha stannat och busat med Alma istället. Men det blev som det blev och på vägen dit så högg det till i ryggen, och det har faktiskt inte släppt än. Det gör gryyymt ont :(





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback