» vill du ha den bra eller dåliga nyheten först?

Halloj, nu ska jag berätta om min tok morgon! Som alltid, har jag sovmorgon varje fredag men den här gången hade jag glömt att ställa klockan. Jag sov så djupt att jag inte vakande när familjen gick runt i huset och fixade sig i ordning. Daniel som brukar gå sist, låste inte dörren så när Alma kom hem till mig så ringde hon på och när ingen öppnade så kikade hon in och ropade. Inte heller vakande jag av det inte. Så Alma började ringa och när Nora kom så kom dom att tänka på att jag har/hade lätt för att svimma. Dom började alltså misstänka att jag låg avsvimmad någonstans i mitt hus! Så Nora smyger in och kolla runt i huset och när hon kommer in i mitt rum och ser att jag ligger där i min säng så går hon fram till mig och kollar min puls (nivet, man måste alltid vara på den säkra sidan och kolla så att personen inte är död, hahah). Det var alltså så jag vakande i morse. Tio minuter före det att skolan började så känner jag en kall hand på min hals och vaknar med ett ryck. Snacka om att bli chockad!!! HAHAHAH♥

Men ändå, fett, sjukt galet fina kompisar man har som inte bara sticker när jag inte svarar och som blir oroliga. Älskar er sjukt mycket! CREDS FOR YOU!!!

Nu till mindre roliga saker. Det blev något kaos så med kollogrejset så det står att jag har tackat nej till min plats! DAFUQ?! Det har jag inte och nu är det fullt så jag kommer inte kunna gå den perioden på det kollot :( Nu är det bara frågan om Alma kan gå den tredje perioden istället eller om vi måste välja ett annat kollo. THIS SUCKS.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback