» Svar på frågestunden!


Är din brorsa singel?
Haha, aa ;)
.
Vilka är dina tre bästa kompisar?
Mina närmaste vänner är Alma, Nora och Anna♥
.
Vad är din favorit maträtt?
Sushi och pastasallad.
.
Favorit blogg?
Hm... Keela.se, Epicfaiil.se och mina vänners :)
.
Har du några tix?
Aa, ibland kan jag inte sluta pilla mig melan tummen och pekfingret (typ nu...)!
.
Favorit godis?
Choklad och lakrits
.
Om du fick önska dig tre saker, vad skulle det vara?
Att jag ägde H&M, gina och bik bok! xD
Att morfar och farfar levde
Och att ingen människa i världen behövde ha det dåligt, typ svälta.
.
Favorit film?
Vet inte :) Men jag gillar wasabi, alla twiligt och big momma filmerna.
.
Vad är ditt favorit ämne i skolan?
Slöjd och matte ibland.
.
Vad vill du göra är du blir stor?
Jag vill bli journalist!
.
Hur skulle du beskriva dig själv, utseende och personlighet?
Jag är snäll och rolig men kan bli sjuktstörande och inte fatta när folk menar allvar :P
.
Vad skulle du göra om du fick en riktigt stor summa pengar?
Köpa en system kamera, ge en del till mamma, pappa, Ebba och Daniel. Och lite till kompisarna. Jag skulle nog se till att familjen kom iväg på en resa och självklart så skulle jag ge till olika fonder som hjälper barn och djur!
.
Favorit instrument?
Jag tycker att fiol vore riktigt häftigt att kunna spela och det är coolt med dom som gör det! :) Så det blir väl fiol.
.
Har du sluat på badminton?
Nej, men jag kommer pausa den här terminen för att enskede spelet tar för mycket tid och krockar med träningarna :(
.
Favorit plagg?
Min vita blus kanske :) Fast om morgonrocken räknas som ett plagg så är det den!

.
Favorit sport?
Badminton!
.
Favorit affär?
Bik Bok
.
Gillar du apor?
Ja! Dom är super söta :D
.
Har du husdjur?
Nej :(
.
Vad heter din gammelmormors faster?
Provade att ringa mormor för att fråga om det, men hon svarade inte. Så vet inte!
.
Vad vill du bli när du blir stor?
Journalist
.
Kan du rida på en kamel, dansa tango, tugga tuggummi och spela wii samtidigt?
Det kan väl alla?! ;)
.
Om du fick skaffa vilket husdjur som helst i hela världen, vilket skulle du välja då?
Hund, fast det vora såklart också mysigt med en giraff i trädgården!
.
Tycker du att killarna i One direction är snygga?
Grymt snygga! ;)
.
Gillar du Harry Potter serien?
Nja, sådär. Inte min typ av film...
.
Tycker du om myggor?
NEJ!!
.
Varför började du blogga?
Jag inspererades av andra stora bloggar och kompisar!
.
Säg den snyggaste skådespelaren du vet.
BOO BOO STEWART!
.
.
.
.
Tack för alla frågor och hoppas ni är nöjda med svaren!





li
22 Januari, 2012 - 20:13 / BLOGG: http://lisafvenberg.blogg.se/

Hej! Har veckans blogg på bloggen, var gärna med :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback