» samma bild som igår, i know

Halloj!! ALLT jag har gjort efter skolan förutom att äta är att plugga. Jag har kört stenhårt och blivit klar med en hel del :D Nora är här, till en början så pluggade hon också men nu leker hon med Ebba. Suck... Fast jag behöver iaf inte sitta med franska glosorna elva ikväll!! ;)

Jag och Nora ska inte vara med varandra mer nu och när hon har gått ska jag nog gå ut lite och sedan kolla på Elsas värld, Dubbelliv och Paradise hotel Norge. Najs :D

På tisdag (tror jag...) är det ny månad, vilket innebär massor av prov. Februari är helt fullsmäckat med prov!
:( Men jag får barnbidraget iaf! :D Och eftersom jag har minst 500 kvar från den här månaden så kommer jag bli rik, mohahah ;)

image description



Anna
26 Januari, 2012 - 19:13 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Det e bara 2 prov ;)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback