» MIN DAG

 Godmorgon! Just nu kanske jag ligger och sover, eller så är jag vaken. Ingen vet. Jag tidsinställde i alla fall detta inlägg så att bloggen inte ska stå så himla tom hela tiden!
 

Idag är det nyårsafton. Sista dagen under 2012, lite sorgligt. </3 Jag hade i alla fall tänkt att berätta för er hur min dag kommer att se ut. Det blir hemma firande för min del. Inget stort partaj, bara familjen och en jädra massa fyverkerier.
 
11.00/12.00
snabbis upp till globen för att köpa en grej, visar vad senare.
13.30
Iväg med familjen till högdalensbad för att ha det massa skoj!
ca 16.30
hemma igen. Femkamp med familjen (jag kommer vinna, mohahah). Sätta på sig finkläder och bli jättesnygg (snyggare än innan helst om det går).
18.30 
Avfärd mot boulevardteatern för att se "Shakespeares alla verk på 97 minuter". Och det är ju som det låter. DOm har satt ihop alla shakespeares pjäser till en enda pjäs och detta ska ta 97 minuter. Fattar inte hur dom har tänkt att det ska gå, haha.
ca 20.40 
Avfärd hemmåt för att sedan äta en redan förberedd superfin middag och ha massa mys och kul. Prata och umgås fram till klockan kanske 20 i 12.
23.20
Förbereda alla raketer...
00.00
SKJUTA RAKETERNA OCH DRICKA SKUMPA (eller pommac om man är lika liten som jag heheh)
HAHA bild från förra nyårsafton. DÅ VAR DET PARTAJ



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback