» presenter

Hej hopp! Som sagt så börjar jag blogga på riktigt när skolan börjar den 22 augusti, men när jag har tid så kan jag ju slänga in ett blogginlägg.
 
Igår fyllde jag 14 år och jag fick massor av fina presenter.
Bland annat:
 
en mobilväska av mamma, pappa och Daniel.
Myskläder av mormor och Lennart.
500 kronor av farmor som jag fick köpa kläder för och som jag valde att köpa en klänning från hollister för.
Ett halsband av mormor och Lennart.
Boken Eld av mormor och Lennart
Massor av smyckesgrejor
Spotify Premium i 4 månader av min moster, hennes kille och Farmor.
En perfym (Taylor Swift) som luktar sjukt gott av mia kusin och mormror.
Present kort på farsta
en deo
 


Anonym
12 Augusti, 2012 - 23:43

"Eld" boken är superbra! Jag har precis läst ut både den och "Cirkeln". Njut!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback