» keep calm

Eyy dudes! Varför är det rätt att säga att man är ful och fel att gilla sitt utseende? Man borde få våga vara stolt över sättet man ser ut utan att folk ska börja tycka att man är ett ego eller kollar snett! Jag är stolt över mitt utseende, jag gillar sättet jag ser ut på. Visst får man ha dåliga dagar och stunder där man tycker att man ser ut som piss, men annars, var stolt över dig själv! 
 
Du ser ut på ett sätt och det finns inget du kan göra åt det (om man bort ser från operationer och sminkbomningar), så VAR STOLT!
 

kort text men ville bara skriva det. blir så störd på det här att om någon till exempel har en väldigt stor näsa så tycket man att den person ser skum ut. Men det är inte hens fel, för hen föddes så♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback