» Omg...

Idag hade jag tänkt att bara plugga och sen på kvällen gå till tjejkvällen men runt halv fyra så ringde Alma och bad mig komma dit en stund för att hon skulle göra något jätteläskigt och ville inte vara själv. Hon skulle ta hål i örat, själv! Så jag sprang dit och så kokade vi en nål (så att alla bakterier skulle dö). Vi tog fram lite is och potatis innan så att hon skulle kunna hålla örat kallt och så. Och jag fattar inte hur hon vågade, för hon bara tryckte igenom en nål. Det var lite svårt i början så jag fick hjälpa till med fingerborg och bara pressa, hahhah ;) Sen kaosade allt men nu är allt klart och hon har ett nytt hål :D Weeey!



Rebecka
04 April, 2012 - 16:19 / BLOGG: http://powderpink.webblogg.se/

fattar inte hur man klarar det där! försökte en gång på mig själv men det gick inte, haha :o


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback