» Enskedespelet

HOLA! Är hemma och har precis ätit middag, köttbullar och potatismos^^ Innan var jag på teater,  vi gjorde dock inte så mycket för att skrivarn laggade och vi hade inte fått våra manus som behövde skrivas ut än. Men mot slutet så lyckades mamma fixa det så alla kunde köra på! Det galet kul, även fast det tar så mycket tid.

För er som inte vet vad jag babblar på om för teater hela tiden, så är jag med i en förening som heter "Enskedespelet". Vart annat år sätts en stor pjäs upp, i år blir det "Det blåser på månen". Jag var med i förra spelet också, fast då var jag bara en pytteliten roll, därför är det roligare i år, när jag har en av huvudrollerna!! :D
Puss!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback