» annnnaaaaaaaaaaa

Goderkväll! Chattar med Anna just nu och jag är lite flamsig hehe!

MASSA KONSTIGA SAKER SOM VI SKRIVER (eller som jag skriver...)
Anna: kajsa...? jag tror att du ska  gå och ta din medicin nu!
Jag: ******
är en skit som tänder på fula tjejer
ingen vill ha honom för han har försmå grejer
han gillade anna
men hon gillade mer pyttipanna
GRYM LÅÅÅÅÅÅÅÅT!
Anna: ..... (inget svar... hon måste tycka att jag är dum i huvudet... undra varför?)
ichar är en skit som tänder på fula tjejer
ingen vill ha honom för han har försmå grejer
han gillade anna
men hon gillade mer pyttipanna
[2012-04-20 23:16:13] whazzup: GRYM LÅÅÅÅÅÅÅÅT!


Effi
22 April, 2012 - 23:20 / BLOGG: http://safi.blogg.se/

1. Välj mellan skype eller Facebook?

2. Kärlek eller vänskap?

3. Skola eller hemma?

4. Vad vill du bli när du blir stor?

5. Gillar du min blogg?

6. Lockigt eller rakt hår?

7. Favorit årstid?

8. Vilken skola går du i?

9. Hur gamla och vad heter alla i din familj?

10. Hur många pengar har du?


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback